Chamonix

Nu jau varaakas reizes kopaa ar darba koleegiem un daziem draugiem no universitaates esam pabijusi Francijas tuurisma mazpilsseetinaa Chamonix. Viena apburosha pilseetina ar daudziem tuuristu kuurortiem, bet pats gavenais ar daudz iespeejaam kaapalaat pa kalniem, vai nodarboties ar no kalna sleeposhanu. Tad nu mees parasti dodamies uz triis dienaam, apmetamies mana drauga vecaaku maajinaa un pavadam laiku gan esot un darot lietas kopiigi, gan atsevishki. Chamonix pilseetina piedaavaa dazzaadas iespeejas atpuusties, visdazaadaakajaam gaumeem un veelmeem. Ir iespeeja doties garaas pastaigaas, doties izbraucienaa ar riteniem, nodarboties ar kalnu velobraukshanu, kalnaa kaapshanu, klintii kaapshanu, snowbordu, kaa arii vienkaarshi doties uz mazajiem veikaliniem 'shopingot'. Vakaros atgriezoties maajaas iespeeja seedeet pie kamiina un baudiit karstu shokolaadi. :) Tad nu mazliet vairaak par pashu Chamonix. Chamonix atrodams Monblans - augstaakais kalns Rietumeiropaa (4807m). Franchi to reizeem sauc par 'La Dame Blanche' (baltaa kundze). Lai gan Monblans tiek uzskatiits par vienu no biistamaakajiem kalniem alpiinistu viduu, tas tomeer ir loti iecieniits un daudzi ir veeleejushies un speejushi iekarot taa virsotni. Ja juus nevilina Monblanta iekaroshana, tad Chominx jums piedaavaa daudz un dazzaadas cita veida aktivitaates, kaa garas pastaigas (zemaakos kalnos nekaa Monblants) gida pavadiibaa vai vientuliibaa, sekojot ieziimeetiem celiem. No kalna sleeposhanu, varat izveeleeties gan kalna augstumu, gan kalna staavumu, no kura veelaties nosleepot. Par papildus samaksu varat sanemt apmaciibas stundas gan no- kalna sleeposhanaa, gan snowbordismaa, gan alpiinisma pamatu apguushanaa. Varat izdejoties un pavadiit kolosaalu vakaru vieteejaa kazino, sastapt jaunus draugus no citaam pasaules malaam, jo Chamonix ierodas cilveeki no visaam pasaules malaam. Varat doties iepirkties mazajos, miiljos Chamonix veikalinos. Un burviigie hoteli, kur varat apmesties piedaavaa visas eertiibas, cenas variee un varat izveeleeties sev pieejamaako. Es visiem ieteiktu kaut reizi pabuut skaistajaa Chamonix un izbaudiit kalnu vilinaajumu un skaistumu!!! Ja izdomaasiet doties, varu garanteet, ka jums patiks. Buushu prieciiga dzirdeet par juusu iespaidiem, ja esat pabijushi vai domaajat doties! Veelu visu to labaako! Antra