Abavas upe

Ar draugiem izdomājām paceļot ar laivām pa Abavas upi. No Rendas līdz Nabes ezeram. Vienu laivu īrējām Rendā"Avoti"ļoti jauka vietiņa ar humoru pilna saimniece(pozitīvs cilvēciņš). Bijām divas laivas un vēl gumijas laiva priekš mantām(mūsu ledusskapis)tā mēs viņu nosaucām. Pirmā dienā bija ļoti karsta.Noairējām kādus 10km.Atradām foršu vietiņu guļai.Tiko izkrāmējāmies sāka līt lietus.Izvārījām kartupeļus uz ugunskura,pavakariņojām un gājām gulēt.Pa nakti mūs apciemoja meža zvēriņš,pavandījās pa mūsu pārtikas maisiem.Mūsu vīrieši vēl pakrāca pa nakti,lai sievietēm nebūtu garlaicīga.Cēlāmies no rīta un braucām tālāk.otrā dienā gar upes malu bija ko apskatīt.Alas,mazas krācītes un upes krastus.Vislielākais pārsteigums bija 1969.gada atstātais gravējums(ar sūnām apaudzis).otrā dienā bijām Ventā.Bija grūti saprast ar atpūtas vietu Ventas malā,jo tur jau bija civilzācija un baidījāmies uzkūlties uz kāda privātīpašumu.Paairējamies 2km tālāk un atradām kur apmesties.Ļoti laba vietiņa bet augstu no krasta.Tākā bija ko pastiept mantas.Bija jau ļoti vēls.Uztaisījām sev vakariņas ap 1 naktī.Gājam gulēt. Rīts bija ļoti burvīgs.Putniņi dzied,otrā upes malā stirniņa ēd zālīti,kafijai ūdenis jāvāra vairāk nekā 1h.Sataisījāmies ceļā un atlikušos 2km un bijām Nabes ezerā.Patusējam ezera malā un mums atbrauca pakaļ. Nekad neateiktos no tāda ceļojuma.Gribētos vairāk nekā 3 dienas.sajūtas bija burvīgas.