Krima - Atpūta pie Melnās jūras, bet ne tur, kur visi brauc :)

Šajā situācijā nebiju nekāds dižs ceļotājs parastajā izpratnē, jo uz Krimu nokļuvu darba gaitu sakarā. Bet 2 brīvas dienas pēc vietējo ieteikuma tika pavadītas atpūšoties pie Melnās jūras. Ļoti pārsteidza tas, ka pretēji visiem trakajiem stāstiem no sērijas "tur nebija, kur ābolam nokrist", vietas pliudmalē bija relatīvi daudz, bet ja paiet kādus 500 m tālāk no "epicentra", tad šo pludmali varētu pat nosaukt par neapdzīvotu. Miestu sauc Saki, apm. 40 minūšu braucienā no Simferopoles. Tas ir bijušais kara garnizons, līdz ar to te nav nekādu padomju superhoteļu, bet ir nelielu privāto viesnīciņu izvēle. Protams, ka servisa ziņā tā nav Taizeme vai Hurgada, bet toties Ukrainā ir viegli nokļūt un viss te ir relatīvi lēti. Nav arī tūristu baru, kā tas varētu būt citur. Saule un silta jūra - par baltu velti, un cilvēki tiešām ir viesmīlīgi. Visi Krimas jaukumi ir pieejami ekskursiju veidā, tāpat kā no jebkādas citas vietas Krimā. Vasaras vēl ir daudz priekšā, un uz Krimu ir jēga braukt arī septembrī, kad pie mums jau ir rudens, bet te jūra joprojām silta un laiks tāds, kā pie mums vasarā. Iespējams, ka man radās tik labs iespaids par šo pasākumu pateicoties mūsu viesnīciņas saimniekam Sergejam, kurš ļoti viesmīlīgi mūs uzņēma. Tāpēc ja izdomājat braukt, tad brauciet pie viņa, par citiem neatbildu. Sergeja tel. +380 656373178, oazis.crimea.ua. Ja kādam ir alerģija pret padomju mantojumu (tas neattiecas uz viesnīciņu), tad labāk brauciet kaut kur citur, jo Ukraina nav priekš jums. Tie, kuriem apnikušas iemītas takas un standarta tūrfirmu piedāvājumi - cerams, ka nebūsiet vīlušies!