Brīvdienas Igaunijā 1. sērija

Tātad Igaunija! Jā, kopš tika atvērtas robežas starp Baltijas valstīm mēs uzreiz sākām kaltu plānus kurp varētu aizdoties. Jocīgākais, ka nekāda plāna mums īsti nav.

VIDEO:

Ir zināms maršruts gar Igaunijas piekrasti no rietumiem līdz austrumiem un tas arī viss. Protams visā šajā piedzīvojumā būs arī gana interesanti apskates objekti, kurus paspēju sameklēt Iepazīsti Igauniju mājaslapā. Tur gan pirmajā lapā karājas paziņojums, ka robežas joprojām slēgtas...

300 km aiz muguras un esam sasnieguši savas pirmās nakstmājas pašā Hāpsalas galiņā, blakus jūrai. Dēļ ceļu remontiem un ātruma ierobežojumiem tur nonācām tikai pašā vakarā tāpēc visi tūristiņa prieka sāskies tikai ar rītdienu.

Nakstmājas man gan jums gribas parādīt, jo tās mums šoreiz dikti gaumīgas - Villa Marienholm. Balti logu rāmji no koka, baltas koka durvis, skaistas flīzes un ļoti omulīgs iekārtojums tikai 38 kvadrātmetros. Jūra tikai 5 minūšu attālumā, kurai rīt noteikti pieskarsimies.

Jāpaēd vakariņas, jāpastrādā un tiekamies jau rītdien kad man būs vairāk ko parādīt un pastāstīt.