Marokas sajuutas. 5.diena. Irocha

Internetaa biju atradusi briinishkjiigu auberge - viesu nams, viesniica. Nosaukums - Auberge Irocha (ja nav slinkums, uzlieciet googlii). Skaidrs, kartee noraadiits, ka tas atrodas starp Marrakech un Quarzazete, uz kurieni shodien ved muusu celsh. Paari Atlasa kalniem...Mums pa celjam, lai arii krietni pa daargo peec muusu budzeta (35 eiro per person, half board). Pikjis vinju raavis, skatos Andrii samtainaam actinjaam, dzerot riita kafiju, dziivojam tikai vienreiz, ne? (Mana tradicionaalaa atruna, kad kaarojas kaut ko, ko iisti varbuut arii nevajadzeetu...) Seezham autobusaa, jaabrauc caur Marakeshu, lai kaa negribeetos. Svelme ir nogurdinosha, veejs, kas caur kondicionieri (tb, logu) sitas sejaa, nepiedaavaa nekaadu veesumu. Priekshaaseedoshais puishelis laipni piedaavaa izurbinaat degunu vispirms Andrim, tad arii man, ieprieksh uzskataami nodemonstreejot atvieglojumu, kaads rodams peec shiis proceduuras. No piedaavaajuma atsakaamies... Marakeshaa izkaapjam nogurushi un ir skaidrs, ka nekaads autobuss muus uz muusu auberge nevediis. Grand taxi, madam!!! Ja jau pa nakti paliekam pa daargo, tad arii liidz naktsvietai brauksim pa daargo. Dzelzhaina logjika. Es nevaru iedomaaties, kaa es savu 12/14 izmeeru un Andris savu 196 cm garo augumu daliis ar veel 4 pasazhieriem...Gribam grand taxi tikai sev!!! Peec pusstundas kauleeshanaas esmu tik nikna un sapiikusi, ka ar mieru iecirst zobus kaajaa sasodiitajam taxi "uzraugam", vai izdauziit vinjam tos pasha 5 esoshos. Ir svelme, starp mugursomu un muguru juutu teerciites...Bakstu Andrim, lai tak met mieru un braucam pa 420 dirhamiem prasiito 750 vietaa tos 150 km pa kalnu celju uz "manu" auberge...Taa arii notiek. No riita spogulii sev atrodu sirmu matu...Esmu paarliecinaata, ka tam tieshss sakars ar taxi braucienu pa shaurajiem kalnu celjiem...Andris skaita, cik kuulenjus mashiina mestu shitajaa aizaa, cik tajaa...Man vienalga, esmu apmierinaata ar sevi un pasauli. Liidz briidim, kad savajagaas uz tualeti...:-))) Ja shkita, kad braukshana ir skarba, tad naakas paarveerteet situaaciju, iestaajoties tumsai...No vienas puses jau labaak - aizas neredz. Taxi vadiitaajs ir izkauleejis veel vienu pasazhieri priekshaa un tagad aizrautiigi pljaapaa. Tik aizrautiigi, ka pabraucam garaam vajadziigajai vietai. Vai vismaz tai vietai, kuru uzskatiijaam par vajadziigo esam. Irocha taa arii neparaadaas, lai gan peec nobrauktajiem kilometriem jau vajadzeeja buut...Ir pikja tumshs, es priecaajos par debesiim, kad izkaapjam no taxi, lai aprunaatos ar kaadu vieteejo un noskaidrotu, kur tad ir taa muusu auberge. Taa izraadaas 8 km atpakalj... Nu viss, klaat esam. Viesu nams ir katra dirhama un katra sirmaa mata veerts. Eddam vakarinjas - riisi ar kaneeli, saldais, kuram ir garsha, ko neatpaziistu. Tikai veelaak, ejot uz istabinju, sajuutu smagneeju, saldu smarzhu un saprotu, ka nezinaamaa garshviela ir bijusi rozhu ellja... Pilniem veederiem, nomazgaajushies un tiiraas dreebees seezham un skaitam zvaigznes. Ir silts, kluss, tikai cikaades dzied savu dziesmu, mana plaanaa tunika ziidaini glauzhas pie aadas...Taadas debesis nekur veel neesmu redzeejusi..Pamazaam dveeselee ieliist miers, ilgi mekleetais un gaidiitais...