Liepājas Cietums

Nu tā mēs izbraucām ap pl. 8.20 vai 8.10 tā īsti neatceros.Kad braucām starp Jūrmalu un Klanciemu mums pārsprāga riepa tā nu mes gaidijām.Tad braucām tālak uz Liepāju priekšā bija tas garais ceļš.Iebraucot Liepājā pirmais kas iekrita acīs bija Liepājas Metalurgs.braucām arī garām Maximai ar trim x tas nu ir kaukas.Meklējam viesnīcu ,,Līva,, kur mūs sagaidija gide.Tā nu staigājām pa Liepāju.Redzējām arī Mūziķu slavas aleju ar mūziķu roku nospiedumiem.Un arī ostu kur bija skaista struklaka.Gide bišku sajauca un Liepājas kanālu nosauca par Daugavu.UN tad beidzot braucām uz to cietumu.pie ieejas jau kļuva baisi.Kad devāmies iekšā cietumā mus apturēja kautkāds vecis un teica:uz kurieni ejam.Tad sastājāmies rindā tika izsaukti tie kam bija veselības problēmas.Tad devāmies iekšā rokas bija jātur aiz muguras un nedrīkstēja smīnēt.Ja smējās,smaidija solija sadot visiem.Devāmies iekšā cietumā viss tur kā padomju laikos ar Ļeņinu.Tur mēs satupāmies un klausijāmies par vienu bēgli.tad atskanēja šāviens un teica ka viņu nošāva.tad mūs saveda kameras kuras ar seju bija jāskatās uz sienu un rokas ari uz sienu.tālāk devāmies pie māsiņas kur prasija vai nav veselības problēmas.kad izgāja devās taisīt fotogrāfiju.Mūs saslēdza roku dzelžos un nofotogrāfēja.tālāk devāmies pie veča kas mus sagaidija.Mums lika stāstīt par sevi.Arī vienā momentā JUstīnej prasija ar ko nodarbojas sievietes dienasta Justine atbildeja ka nezina un tad vinai teica-Nu ja zin tik iet uz diskotēkām un ostīt šņabj pudeļu korķus.Man ari prasija kas tie pa svetkiem 16.martā bet es apstulbu un nevarēju atbildēt.tad mus aizveda uz telpu kurā bija ķieģelīts(maize)un gurķiši un tēja arī brēkliņas .tad pastāstija par to ka cietumnieki gāja uz tuoleti tikai 6 no rīta un 10 vakarā.ēda pārpaklikumus un ēdienu sildija 80 grādos un tas bija jāapēd 2 min. ja to neizdarija laikā tad pie soda piekaitija 5 dienas.Tad mes ēdām un dzērām tēju.Pats smieklīgākais bija māsiņa kura meitenēm(dažām)prasijai vai nav stāvoklī un nav veneriskās slimības.tas viss pagāja labi tad braucām uz Liepājas Molu un staigājām tur .Ap 4 braucām uz Rīgu. samērā ekskursija pagāja labi.