JNS & Vika C2C2 2020, gatavošanās ceļojumam, līdz startam 34 dienas, 19 stundas, 50 minūtes
Heisā hopsā.... vairs nav daudz palicis. Ir pagājas kāds laiciņš, kopš ierakstīju iepriekšējo rakstu. Nu labi arī ir - nav tā, ka būtu notikušas kādas būtiskākās izmaiņas tomēr vairāk vai mazāk viss ir salikts pa plauktiņiem.
Iepriekšējais raksts: https://www.draugiem.lv/blogs/post/JNS-Vika-C2C2-2020-gatavosanas-celojumam-lidz-star_16314415, ja neesi izlasījis, lūdzu izlasīt, pirms šo rakstu lasīt tālāk.
Un tagad par visu pēc kārtas. Sākšu ar pavisam praktisko pusi.
1) Ir beidzot skaidrība, kāds būs mūsu ceļš turp tomēr ir dažas nianses, kuras pēdējā brīdī varēs mainīties.
Un īsumā ir tā, ka, kā jau rakstīju iepriekš, pirmais lidojums būs līdz Stokholmai. Sākumā bija doma pārnakšņot terminālī, tomēr nolēmu ielīst komforta zonā un paņēmu viesnīcu netālu no lidostas. Normāli izgulēsimies, nomazgāsimies, ieturēsim labas brokastis pirms doties tālāk. Pēc tam jau agrais rīts, lidojums un London Heathrow un pēc tam uz Miami.
2) Nav šobrīd skaidrība, ko mēs daram pēc nolaišanās Miami. Iemesls ļoti elementārs - ja naktī no 19. uz 20. martu tomēr iekritīs Falcon 9 raķetes starts, tad dosimies turp lai iekadrētu šo lielisko skatu tomēr šobrīd izskatās, ka tā nebūs. Raķetes provizoriskais starts ir uz 23. martu.
Nu, ja tā nebūs, tad apmetīsimies pie paziņas paziņas, kas arī būs lieliski, jo, tad nākamais rīts solās būt jauks ar patīkamu peldi okeānā pirms došanās tālāk uz Orlando.
3) Pa šo laiku ir nokārtoti visi rēķini ar motociklu nomas brokeriem un viņi man atsūtīja lielisku maciņu, kuru es izmantošu kā ceļojuma dokumentu mapi. Tāpat arī lielisks, viegli lasāms ceļvedis ar daudz labiem un praktiskiem padomiem. Lai arī lielākā daļu lietas ir skaidras, tomēr vienu padomu ņemšu vērā - būs mums jāieskrien walmartā vai arī publixā un jānopērk kāds riepu lāpīšanas komplektiņš. Maksā dažus dolārus tomēr var lielas galvassāpes aiztaupīt. Cerams, ka nebūs jāizmanto, bet ja nu? Tāpat viņi ir man jau noorganizējuši transderu no viesnīcas uz motocikla punktu. Viss ir perfekti. Ļoti ceru, ka arī tā būs dzīvē.
4) Pats celojums tiks atspoguļots šeit ar rakstiem un bildēm, youtubē ar video (pārsvarā vairāk vai mazāk montētiem) un dažreiz sejasgrāmatā būs kādi tiešsaistes video - citreiz ceļotāju grupā, citriez manā privātā profilā un citreiz kādā nenopietnā grupā. Lai to visu varētu izdarīt, iegādājos puslīdz normālu laptopu, kurš arī neaizņem daudz vietas. Tāpat arī piemeklēju atbilstošu softu video apstrādei kā arī devos izmēģinājuma braucienā taisot izmēģinājuma video.
Apskatāms ir šeit: https://youtu.be/pmskn-sSnDw
Lūdzu laikojiet, abonējiet un būtiskākais - ja jums, kas patīk, sakat to publiski savukārt konstruktīvu kritiku lūdzu man privāti. Tas palīdzēs uztaisīt labāku video pašam braucienam.
Esmu tajā visā iesācējs, tāpēc uz perfektumu nepretendēju tomēr mēs visi uz to tiecamies.
Pēc šī izmēģinājuma brauciena saņēmu priecīgu ziņu no AirBaltic par to, ka esmu ticis pie jauna "zīmodziņa" savā PINS programmā, kas man deva iespēju bez papildu maksas apgreidot savu vieglo (8kg) rokasbagāžu līdz smagajai rokasbagāžai. Ņemot vērā to, ka būs mums tikai rokasbagāža, kurā būs gan drēbes, gan laptops ar visu lādētēju, gan arī fočiks ar visiem objektīviem, tad šie papildus 4kg daudz ko atvieglos.
5) Par pašu braucienu un tā plānu... Nekādas izmaiņas nav gaidāmas posmā līdz pat Santa Fe. Pēc tam ir neliela korekcija - sākotnēji nebiju pamanījis, ka pa ceļam no SantaFe uz Cortez ir lielisks nacionālais parks Mesa Verde. Spriežot pēc youtube, tad tur tiešām būs ko redzēt
Nav paredzētas nekādas izmaiņas no Cortez līdz pat Las Vegas. Vismaz šobrīd tā šķiet.
Ir beidzot skaidrība, ko mēs darīsim ar Death Valley - Dante's view, tas ir skaidrs, tālāk noteikti piestāsim pie Mesquite Flat Sand Dunes, tomēr tas būs iespējams, ja neiekāpšu tajā pašā pelķē, kurā pirms 2 gadiem - nepaņemt pietiekami daudz dzeramā ūdens. Ja tas būs, tad viss ir štokos.
Pēc Death Valley protams šķērsosim Panamint springs. Sākumā bija doma, ka griezīsim pa kreisi šīs ielejas vidū jo kā nekā tur nebijām braukuši tomēr šobrīd ir nolemts, ka brauksim taisni un piestāsim pie Star Wars Valley cerībā ieraudzīt F-35A, F-22A u.c. tuvumā pie tam zemāk par mums pašiem. Tā mums arī ir paredzēta, kā visgarākā no visām braukšanas dienā. Pēc tam ir ceļa turpinājums līdz pat bakersfield, kas jau ir Koordiljeru otrā pusē.
Kad būsim izgulējušies Bakersfield, tad ceļš mums vedīs uz dienvidiem, kur dienu pavadīsim atrakciju parkā Six Flags Magic mountain. Biļetes jau ir iepirktas.
Varētu teikt, ka plānošanas daļa ir noslēgusies, un jāsāk ķerties klāt pie praktiskās daļas. Līdz šī mēneša beigām rūpīgi izveidosiem "packing list" lai tajā būtu pilnīgi viss vajadzīgais un nebūtu pilnīgi nekā lieka. Ķiveres šoreiz līdzi neņemsim jo izmantosim tās, kuras izsniedz uz vietas. Pēc iepriekšējās pieredzes varu pateikt, ka nav nepieciešams nekāds sejas aizsargs, nekādas brilles - visu ceļu iepriekšējo reizi braucu tāpat ar atvērtu vizoru. Ne reizi man tas nebija jāaizver.
Ja ir kādi jautājumi - droši jautājiet. Ja ir kādi ieteikumi attiecībā uz apmeklējamām vietām un būtiski - must see vietām pa ceļam, droši iesakiet šeit komentāros apakšā. Nākamais ieraksts būs īsi pirms paša brauciena sākuma.