Ciemos pie serbiem.

Nu jā, lidojums aizņem dažas stundas ar visu pārsēšanos, bet ziniet tas ir tā vērts,lai redzētu Serbiju un Melnkalni. Protams pirms došanās bija nelielas bažas par to ,ka tur bijis karš, bet tādas domas ir pilnīgi nevietā, bet kara sekas vēl aizvien ir redzamas,braukājot apkārt,jo gandrīz katra otrā ceļa zīmē var redzēt ložu pēdas. Pirmās dienas pēc lidojuma pavadiju galvaspilsētā- Belgradā, skaista tā pilsēta, dzīvoju netālu no galvenās,centrālās ielas, kas man atgādināja Majoru, Jomas ielu. Apmeklēju kādu senu cietoksni,kur vēsturiskais samijās ar mūsdienisko, jo tas būtu tāpat kā mēs bastejkalnā ierīkotu basketbola laukumu blakus visām strūklakām un statujām, ko lai saka prot viņi lietderīgi izmantot vietu, vai arī vienkārši viņiem nepatīk pilsdrupas. Cilvēki Serbijā ir baigi feinie,draudzīgi,mīļi un jauki,bet meitenes.... nu baigi smukās.... Atlikušo ceļojuma daļu dzīvoju kādā kalnu kūrortā pie Pančičeva virsotnes ,ko varētu ieteikt ziemā slēpotājiem jo tas nav īpaši dārgs. Skaisti no rītiem pamosties un aplūkot kalnus, bet ja jūs dodieties tur vasarā ieteiktu paņemt līdz kaut ko siltāku,jo tempretūras atšķirība ir diez gan vērā ņemama.