Atskurbtuve

bija silts vakars. veldzēties nācās ar alu, jo limonāde man negaršo. tad savajadzējās nokārtot dabistiskās vajadzības un ielīdu krūmos vienā pagalmā. starp citu, Jelgavā nav publisko tualešu, kuras pēc 22.00 būtu atvērtas! tā es ar vienu roku tēmēju krūmos, bet aiz otras rokas mani "pavilka" ments. ielika mani busā un aizveda uz atskurbtuvi. ceļš uz atskurbtuvi bija garlaicīgs, jo muzona viņiem mašīnā nav. ik pa laikam pa rāciju paziiņoja par kārtējo bomzi, kurš ir atlūzis pieturā un vemj virsū garāmgājējiem, un ir jāsavāc! izkāpu no busa, ieveda mani pagrabā. smarža bija neatkārtojama - radās iespaids, ka tie cilvēki, kas tur iekšā atskurbst, dzer benzīnu un uzkož vecas zeķes. smaka ir nenormāli neaizmirstama! kad veda mani uz nopratināšanu, vienam citam klientam menti ar gumijas cimdu kaut ko tur pārbaudīja visās iespējamās vietās, jo gadās tā, ka citi ienes iekšā mobiļņiku! par nelaimi, pilnīgi viss ir jāatstāj pie mentiem - nauda, maks, pat siksna, lai kāds neizdomā pakārties! ieveda mani numuriņā, šoreiz es tur biju viens. varēju darīt ko gribu, vienīgi tas, ka nebija ko darīt, jo tajā kamerā bija tikai 3 apgāsti skapji (gultas) un asiņainas sienas! pagulēt uz apgāsta skapja ir jāiemācās - pat profiņi ik pēc stundas pagrozās, lai nerastos nogulējumi! ar laika izjūtu arī ir savādāk - nav ne jausmas cik ir pareizs laiks, ir pagājusi stunda vai 10 stundas. beigās atvērās durvis un es sajutos laimīgs, bet nē! mani vēl aizveda uz policijas iecirkni, kur mani pratināja kādu stundu! beigās tiku cauri tikai ar 40 LVL - 10 par atskurbtuvi un 30 par čurāšanu sabiedriskās vietās! tātad, ja jums ir plāns pačurāt pilsētā, rēķinaties ar 40 LVL - viens no lētākajiem ceļojumiem, kāds ir iespējams!