Krāsaino gaismu zaļā lielpilsēta

Tas bija pārsteigums! Pārsteigums par to, ka Āzijā var būt tik skaista, zaļa un sakopta pilsēta! Jau braucot no lidostas uz pilsētas centru pamanīju zaļās un ziedošās ielas. Brauktuves metāla margas bija skaisti ieaugušas ziedošu krūmu kupenās, bet pa viaduktu un tiltu balstiem augšup stiepās zaļi un sulīgi vīteņaugi. Singapūra naktī ir fantastiska! Gaumīgi izgaismoti ir gan debesskrāpji, gan tilti, gan strūklakas, gan arī augi un pat trotuāros mirguļo gaismas kabeļu uguntiņas. Uz ielām nav neviena atkrituma, bet Singapūras upe vijas cauri pilsētai kā gaiši zila josta. To visu vietējie iedzīvotāji ir panākuši pēdējo 30 gadu laikā. Viņu milzīgā apņemšanās sakārtot savu pilsētu, savu dzīves vidi ir devusi apbrīnas vērtu rezultātu. Ceļotājam, kas pārzin angļu valodu Singapūrā ir viegli, jo tā ir viena no 4 valsts valodām. Vietējie iedzīvotāji ir laipni un zinoši. Taksisti labprāt daudz ko izstāsta par savu pilsētu un ir lepni par to. Nu ja, gandrīz piemirsu! Ēdiens ir ļoti garšīgs, vienīgi jāņem vērā, ka asie ēdieni tiešām ir asi! Pilsētvalsts, kurā noteikti atgriezīšos! Ivars Es meklēju, tāpēc ceļoju!