Ēģipte, Hurgada, Palma De Mirette =)

Atbraucu no turienes pāris dienas atpakaļ, pavadiiju Ēģiptē Ziemassvētkus.. =) no sākuma lidmašīnu aizkavēja veselas 7 stundas, bet vēl pēc 4 stundām mēs jau bijām Āfrikas kontinentā :) jau pie lidostas piesējās vietējie, kuri piedāvāja Taxi un nez kapēc pie reizes narkotikas :)) Tie arābi ir vispār kaut kas traks! Bet pēc laika pierod.. Visi tie viņu piedāvājumi uz ielām.. Mani gandrīz napirka par kamieļu pulku.. mēs sākumā domājām, ka viņi joko, bet beigās, kad tur jau sāka kamieļus skaitīt naudā, mans draugs veiksmīgi iekaustīja tam nelaimīgajam pircējam :( jo mazāk uzmanības viņiem pievērš, jo vieglāk tur ir atrasties, bet vienalga patīkami nav.. vakaros ielās ir tūristi, bet pa dienu tikai vietējie un tur nu nekādīgi nevar atrast sievieti.. cik reizes esam mēģinājuši, nu nav viņu tur.. vakaros vēl varbūt var atrast, bet pa dienu nekā.. tāpēc viņi jau tur arī tik ļoti daudz uzmanības pievērš tūristēm.. Piramīdas.. nav vērts braukt uz Ēģipti un neredzēt pidamīdas, kā arī zemūdens pasauli:) Nakts dzīve Hurgadā mani apmierina.. Daudz bāru, diskotēku un restorānu, kur galvenokārt pulcējas vietējie puiši un ārzemnieces.. bet es ne par ko neriskētu aiīet un kādu no tiem klubiem bez drauga.. tomēr patīkami nav:) bet vispār.. all my respects:) tikai, ja vēlreiz brauktu uz Ēģipti, noteikti ne uz Hurgadu, bet us Šarm El Šeiku..