Skaisti ceļot vienatnē...

Ļoti daudziem cilvēkiem patīk ceļot, bet ne vienmēr to iespējams darīt kopā ar tuviniekiem vai draugiem. Doties ārzemju ceļojumā vienam liekas nedroši un neierasti, jo biedē tas, ka nebūs ar ko dalīties iespaidos par redzēto. Ko darīt šādā situācijā?

Gribu pastāstīt par iespēju, kas ceļošanu vienatnē padara par aizraujošu un jēgpilnu piedzīvojumu. Tā ir svešvalodu apgūšana to dabiskajā vidē Maltā, Anglijā, Itālijā, Spānijā, Francijā, Vācijā un citviet pasaulē. Tā ļauj iegūt jaunus draugus un pieredzi, papildināt svešvalodu zināšanas un iepazīt dažādas valstis no citāda skatu punkta nekā ierasts. Turklāt šāda ceļošana ir piemērota gan jauniešiem, gan cilvēkiem brieduma gados.

Te nu vietā kādas paziņas stāstītais par mācību un atpūtas braucienu uz Maltu. Tā kā viņa šim pasākumam varēja atlicināt tikai nedēļu, tad lieliski apzinājās, ka uz lielu progresu angļu valodas ziņā nevar cerēt. Taču, apvienojot mācības ar skolas piedāvātajām ekskursijām, viņai izdevās iepazīt burvīgo Vidusjūras salu daudz labāk nekā iepriekšējā tūrisma braucienā. Arī interesanta kompānija ekskursiju laikā bija nodrošināta, jo pārējie līdzbraucēji labprāt iesaistījās sarunās. Turklāt komunikācija angļu valodā ar dažādu tautību cilvēkiem par dažādām tēmām ļāva iepazīt arī citas kultūras un gūt fantastisku dzīves pieredzi. Viņa bija sajūsmā par šo braucienu. "Tas, ar kādu aizrautību vietējie stāsta par salas vēsturi un kultūras pieminekļiem, kurus vērts apskatīt, bija pārsteidzoši", viņa sacīja.

Malta ir tikai viens no galamērķiem, ko šādi iespējams apceļot. Cilvēkiem labākajos gados ir iespēja iepazīt arī skaistākās Lielbritānijas pilsētas – Edinburgu, Česteru, Harogeitu, Londonu u.c.
Ļoti interesantas programmas tiek piedāvātas arī citur Eiropā. Spānijā - Barselonā, Madridē, Malagā, Valensijā uc. iespējams katru nedēļu mācīties citā pilsētā. Turklāt valodas apguvi var apvienot ar kulinārijas kursiem, flamenko un salsas nodarbībām, bet Tenerifē arī ar niršanas apmācībām. Savukārt Itālijā paralēli itāļu valodai var iesaistīties dažādās mākslinieciskās nodarbēs, kā arī 'La Dolce Vita' kursos, kas dod ieskatu itāļu saldās dzīves konceptā ar iespēju piedalīties kulināros un kultūras pasākumos, kā arī ekskursijās pa Toskānu.

Iespēju ir ļoti daudz. Tās tikai jāprot atrast.