Ceļojums uz Parīzi (1/5)

Devāmies piecu dienu atvaļinājumā pēc smagi nostrādātā decembra mēneša. Apkopošu dažus fotomorkļus ar nelieliem aprakstiem. Viss pārējais būs vlogā.

Pirmā diena Viļņa-Parīze un 10 000 soļu.

240 km brauciens līdz Viļņas lidostai aizritēja ļoti gludi. Patīkami, ka pa Lietuvas štrāsi var braukt ātrāk nekā 110km/h. Nolikām auto daudzstāvu stāvvietā un devāmies iestiptināties lidostas Subway - izdevīgi un sātīgi.
Pirmais lidojums kad visa ģimene tika vienā rindā.

Pie mums pelēkā ikdiena, bet virs mākoņiem ļoti pozitīva un saulaina diena.

Kad mākoņi pašķirās var manīt kripatiņu Francijas. Lidojums ilga tuvu 3h.

No lidostas Beauvais mēs ķeram Taxi (15€) un braucam līdz pilsētas centram, lai ar vilcienu stundu triektos no Beauvais līdz Parīzei (Gare Du Nord). Vilcieni divstāvīgi, ļoti ātri, klusi un ērti.

Gan Milānā, van Parīzē dzelzceļa stacijas ēkas ir apbrīna vērtas! Stacija milzīga un pat astoņos vakarā tā ir pārpildīta ar cilvēkiem. Rajons ap staciju ir diezgan baiss, visur dīleri un bezpajumtnieki lielos daudzumos. Daži ar visu segu un matraci guļ turpat uz ielas, cilvēki trinas mazos bariņos un nerozi skatās apkārt. Īsti nevar saprast, kas notiek, bet mēs droši soļojam uz savu viesnīcu.

Paliekam sarkano lukturu rajonā, šeit bija ļoti izdevīga viesnīca ar ļoti laipnu apkalpošanu.

Priecē, ka vietējā lielveikalā ir neredzētu alu izvēle. Cenas no 1,35-3€.
Priecē, ka vietējā lielveikalā ir neredzētu alu izvēle. Cenas no 1,35-3€. Iepriecināja, ka Parīzē ir Carefour lielveikals, tas pats, kurš ar garšīgām desām mūs sagaidīja Itālijā. Ar diebnu Francijā, ar muti Itālijā. Cenas lētākas nekā Latvijā. Desa ~10€/kg, vīns 1,5€, tomāti 3,49€/kg, ūdens 0,27€/1,5l.
Tāds lūk skats no mūsu mazītiņā mansarda numuriņa.
Tāds lūk skats no mūsu mazītiņā mansarda numuriņa Hotel Fiat.
Arhitektūra grandioza kur vien izmet aci. Arī pretējā māja ar baltajiem vēstī, ka pilnīgi visa pilsēta būs romantisma pielieta.