Īsi par praktiskām lietām.

Šoreiz stāsts nav par latvietes piedzīvojumiem un emocijām Spānijā, bet daža informācija, kas izbaudīta uz savas "ādas" un lieti noderētu pašām pirms ceļojuma. Pirmais: lidojums ar Rynair. Precīzāk, par bagāžu. Ja neesat samaksājis par bagāžas vienību, tad somai ir jābūt precīzi tādai, lai varētu ievietot Rynair bagāžas stendā. Un tikai vienai, jeb kas cits, siev. rokassomiņa vai vienkārši fotoaparāts uz pleca jau ir viena bagāžas vienība. Bet lidmašīnā var ņemt līdzi tikai vienu. Var vairāk, ja samaksājat 30 euro :). Un uz to darbinieki skatās ļoti, ļoti. Tā teikt, pelna naudiņu savām algām. Vien lielajās lidostās, ka Madridē, ja uzsmaida laime, var izsprukt to somas "mērīšanas". Otrs:Par Alhambru. Ja esat iegādājušies biļetes, tad jābūt ļoti precīzi norādītajos laikos, ja nokavēsiet kaut 10 min, jūs iekšā nelaidīs. Pavisam nopietni. Es pirms tam lasīju internetā, ka ir rīta vizīte un vakara vizīte. Mums biļetēs bija norādīts laiks 17.00. Nokavējām 20 min. un iekšā vairs netikām. Diemžēl nebijām vienīgie nokavējušie. Un nekādi argumenti, ka ja mēs nokavējām, tad arī uz vēlāku laiku kāds nav ieradies, tad jau apmeklējums nav pilns, varētu ielaist. Nē un viss. Dāmas-biļešu kontrolieres pat fiziski reaģēja kā mūsu krogus ārāmetēji. Un vēl, ieeja pašā pilī ir slikti apzīmēta, galvenais ceļš it kā virzās uz Jardin (dārzu), bet celiņš uz pašu galveno-nemanāms. Bet ja esat to palaiduši garām un izgājusi ārpus vārtiem, atpakaļ vairs netikt. Tā mūsu acu priekšā izdarījās ar vācu pāri. Iespaids- krāpšana. Par biļetēm samaksājām katra 25 euro, kasē mums aizdomīgi smaidot izsniedza biļetes pret mūsu interneta biļetēm un tad sākās iepriekš minēta izrāde! Ta kā uzmanamies.