Griekija- viennozimigi Dievu zeme!

Grikija!!! viens no manies siss vasaras iespaidigakajiem celojumiem! augstas klases viesnica Atenas un kurorts Santorinii un Kretas salaa! nespeju noticet cik loti man paveicas! grikija ir vieta kas jaredz ik vienam kurs mils celot! visa eiropa ir vesturiska, tacu Griekijai ir ipasa aura! tik viegli izteloties to par ko macijamies pamatskolaa vestures stundas, un tas viss liekas tik reali ists un! Vien atliek nobrinities kaa tas viss ir saglabajies lidz musdienam! Griekijas salas, neaprakstami skaists piedzivojums. Saulrieti un saullekti , pasakaina krasu un sajutu kombinacija ko nevar aprakstit! Un galvenais jau grieku labaa attieksme, kaut arii tik daudz turistu, tacu parsteidzosi laba attiekse, ik restoranaa kur ieej juties gaidits un tiesam redzi ka cilveki censas parverst vakaru neaizmirstamaa piedzivojumaa! viennozimigi zeme kas jaredz pasam! es nedomaju ka taa butu vieta kur es veletos atgriezties vel un vel tacu vismaz vienreiz dzivee tur ir janoklust ik vienam!