Kanāriju salas -Tenerife

Kas pagulējis melnajās Tenerifes pludmalēs , tas laikam pratīs novērtēt mūsu baltās Jūrmalas smiltiņas. Varbūt man nebija noskaņojuma vai gaidīju kaut ko eksotiskāku , bet tā nebija mana vieta uz šīs pasaules. Es vēl tikai meklēju... Ja patīk bezrūpīga atpūta , neuzbāzīga un atturīga spāņu attieksme , laba un latviešiem raksturīga virtuve - ar visu mizu vārīti kartupeļi , dažādi gaļas ēdieni - tad tā ir tava vieta . Bijām aprīlī - gaiss un ūdens okeānā vienādā temperatūrā , tomēr okeānā peldēt nevar - kaut gan latvieši noteikti varēs... Mani vairāk aizrāva Tenerifes augi - viss mūsu puķu veikalu podu sortiments dzīvā dabā un divreiz lielāki un krāšņāki. Ceļmalas apaugušas ar košiem krešu vaļņiem, pie mājām kallas un strelīcijas. Vai tu zināji , ka Kanāriju salas ir lielākās šo ziedu eksportētājas uz Holandi ,tikai tad tālāk pa visu pasauli jau iet zem Holandes zīmola. Un spāņi ir lepni ar saviem mazajiem banāniem , kas neiztur Eiropas Savienības standartus un apēd paši, neievedot tos no citām valstīm. Pie kafijas tases tev tiek pielikts bonusā šis mazais dzeltenais banāniņs. Tenerife ir smaržu un alkoholisko dzērienu paradīze - cik pie mums maksā latos, tik tur eiro. Tikai jāatceras - ka pa dienas vidu tur nekas nenotiek - pa veikaliem staigā tikai tūristi, vietējie izbauda atpūtu. Vēl ir vērts nepažēlot naudu un izbraukt ar jahtu okeānā un uzbraukt Teides vulkānā , tad vari sajusties kā puteklītis uz zemes vai ūdenī. Vai arī aizbraukt uz Loro parku - kaut gan domāju , ka būs vairāk brīvības. Papagaiļi, plēsējdelfīni, delfīni , roņi - īsta paradīze bērniem un arī lielajiem . Vienu reizi dzīvē tas viss jāredz , lai varētu salīdzināt un saprast , kur labāk... bet es nekad nebūšu to cilvēku vietā , kas saka ,ka katru gadu pavasari sagaida Kanāriju salās . Es vēl savas salas meklēju...