Sicīlija, Hop-on Hop-off bus

7. Diena (trešdiena)
Šodien vakarā lidojam mājās. Izrakstoties no viesnīcas gaida mazs pārsteigums. Mums jāsamaksā ceļotāju nodoklis 8 eiro. Citās pilsētās tas esot vēl lielāks.
Vēl gribam apskatīt tuvējās pilsētas. Brīvi izvēlamies punktu kartē un dodamies tajā virzienā. Pēc ilga ceļa kalnup, iebraucam pilsētā, kur tradicionāli baudām itāļu kafiju. Tā protams ir lieliska.
Turpinām braukt augstāk. Sasniedzot Santa Cristine Gela, kur meklējam iespēju uzlādēt telefonu. Nemaz neizbrīna fakts, ka kafejnīcas īpašnieks (vismaz pēc tāda viņš izskatās) nerunā angliski. Dažādi žestikulējot un ķēmojoties pasūtam sev vēlamos dzērienus.Lādējam telefonu.

Vērojam ciemata nesteidzīgo ritmu.
Braucam uz Palermo. Esam augstu kalnos 750 metru virs jūras līmeņa. Nobrauciena pirmā daļa ilgst 6 kilometrus, kuru laikā izmantoju tikai bremzes. Izbraucam cauri kādam miestiņam un turpinām nobraucienu vēl 3 kilometru garumā.

Aizvedam skūteri uz AutoManija, kur puiši to gana pavirši apskata un paziņo, ka vis ir kārtībā.
Laiks līdz lidmašīnai mums ir daudz, tāpēc nolemjam izbraukt ar tūrisma autobusu.

Nākamajā ekskursijā, kas solās būt eksotiska, šādu iepazīšanos ar apkārtni izmantosim atbraucot, nevis kā šoreiz aizbraucot.
Uz lidostu braucam ar Taxi kolektivo (maršruta taksometru) 7 eiro no personas.
Taksometra vadītājs nemaz tik karstasinīgs nešķiet. Vai par šīm dienām būsim jau pieraduši pie šejieniešu temperamenta un braukšanas stila?
Esam patīkami noguruši. Gaidām savu reisu.

Briest plāni par nākamajiem braucieniem.