Sicīlija, Cefalù

3. diena (18.08.2018
Šodien devāmies uz Cefalù. Ļoti skaista, dārga un tūristiem pilna pilsēta.

Ceļš no Palermo uz Cefalù ved gar piekrasti. Tas ir burvīgiem skatiem piesātināts ceļš.

Kā viens no tūristu galamērķiem ir Temple of Diana.

Tempļa atliekas ir augstu kalnā (686 metri virs jūras līmeņa) , no kurienes paveras burvīgs skats uz apkārtni.

Mēs noteikti ieteiktu jums nodrošināties ar dzeramo ūdeni un kādu sviestmaizi pirms doties šajā kalnā. Kā arī atvēlēt šim pasākumam vismaz 2 stundas. Maksa par kāpšanu kalnā 4 eiro.
Lai papildinātu ceļojumu ar vairāk skatiem un emocijām. Mājup devāmies caur iekšzemi.

Tikuši līdz Caccamo, kas ir kārtējā burvīgā pilsēta kalnos (1750 metri virs jūras līmeņa). Tuvojās vakars, tamdēļ dziļāk dziļāk iekšzemē nolēmām nebraukt.

Devāmies uz tuvējo ūdens rezervuāru Diga Rosamarina.
Dienu noslēdzām ar pastaigu caur naksnīgās Palermo centru. Pulkstenis jau rāda 23.00. Par lielo dienas karstumu liecina vien uzkarsētie mūri un bruģis. Cilvēki iet ielās un staigā, ēd vakariņas, atpūšas. Nakts laikā par gājēju ielu pārtapusi iela ir ļaužu un tirgotāju pilna.
Šodien noskaidrojām lielo un daudzo atkristu kaudžu iemeslu. Izrādās pie vainas ir streikojošie atkritumu pārvadātāji. Ceram, ka šis streiks drīz atrisināsies un kodigā atkritumu smaka izgaisīs no Sicīlijas.