Pavasara četrpaka-4.daļa.

Un tā,nemanot vien,pienācis laiks doties prom no Bādenes Wirtenbergas,un pārcelties uz Austriju.Jāatzīmē,ka visu nedēļu,ko pavadījām Gutahā,laika apstākļi bija satriecoši labi.Viens no siltākajiem pavasariem,pēdējo gadu laikā !
Un tā,no rīta,paēduši labas brokastis,padzēruši labu kafiju,dodamies Austrijas virzienā.Mūsu nākamais pieturas punkts ir Wildbach,Štīrijā.Esam pasūtījuši naktsmājas bušenšenkā Orsl.

Laika apstākļi Austrijā,izrādījās vēl labāki.Labi ka,tīri nejauši, paņēmām līdzi šortus.Šis Austrijas reģions,ir kļuvis par mūsu otrajām mājām.Šeit mēs zinām labākos bušenšenkus,kur paēst,labākās vīna darītavas,kur iegādāties vīnus.Jo visas ievērojamākās apskates vietas,jau sen iur redzētas.Tagad vairāk nododamies atpūtai un vīna degustācijām.
Vienu jau var...
Šogad ziema Austrijā bijusi bez liela sala,ar nelielu sniegu.Arī pavasaris bijis labvēlīgs vīnogulājiem,tādēļ šī gada vīna ražai vajadzētu būt labai.Tā vismaz spriež austriešu vīndari.
Kaferbonensalate
Bauernsalate
,, Weinhof-Buschenschank Heike Skoff,,-ēdam tradicionālos štīriešu salātus-bauernsalat un kaferbohnensalat.Klāt piedzeram sarkanvīnu Zweigelt.