JNS & Rol coast to coast trip 17. diena. Finale

Lūdzu ņemt vērā ka šis raksts un visi pārējie uz priekšu ir sarakstīti jau tad, kad brauciens jau ir noslēdzies tāpēc ir pieejamas neprecizitātes.

Ir pienācis 7. aprīļa rīts, pieceļamies laicīgi. Iekšējais noskaņojums ir tāds mazliet skumīgs jo zinām - šī ir pēdējā diena mums uz motocikla un ja vēl precīzāk - pēdējās stundas. Savācamies, sapakojamies. Laukā ir stipri vēss bet par spīti tam dodamies ceļā. Viesnīca ir bez brokastīm, tāpēc izbraucam neēduši un nolemjam pa ceļam iet paēst kā arī pie reizes arī iedot paēst mocītim.

Ceļš ir taisns un plakans bez kritumiem un kāpumiem līdz sasniedzam mērenu zaļu kalnu grēdu cauri kurai ved fantastisks līkumains ceļš.

Kad esam šķērsojuši šos kalnus (piedodiet par manu ģeogrāfisko idiotismu - nepiefiksēju nosaukumu. Kāds lūdzu man pasakiet priekšā), tuvojamies jau Los Angeles, izbraucam cauri dažai priekšpilsētai, pēc tam tā kā Dona dziesmā - "pa piekto intersteitu uz el ei". jo tiešām braucam pa I-5 ceļu virzienā uz Los Angeles un tā dziesma tik skan man galvā. Vietām ceļam ir 8 joslas katrā virzienā un gar vidējo sadalošo ir speciālā josla, pa kur drīkst braukt auto, ja tajā ir vismaz 2 cilvēki kā arī motocikli un visi ekoloģiskie auto. To mēs arī izmantojam vietās, kur ir sabiezējusi satiksme. Ātri izskrienam caur LA un iebraucam SantaMonica. Sajūtas divējādas. Prieks par to, ka mērķis ir sasniegts un skumjas par to, ka pasakai tuvojas nobeigums.

Santamonikas mols jau ir pilns tāpēc nogriežamies pa labi, pabraucam kādus 800metrus un pēc tam nobraucam uz ceļa tuvāk pludmalei un braucam atpakaļ uz mola pusi. Iebraucam stāvlaukumā, kurie iebraukšanas pasakām, ka 14$ samaksāsim pie izbraukšanas. Satiekam visus pārējos braucējus

Lai tiešām būtu no krasta līdz krastam, tad aizeju līdz okeānam un pataustu ūdeni. Diemžēl nesanāca laika ieiet nopeldēties. No kā var secināt, ka uzdevums nav izpildīts. Nenopeldējos ne Daytona pludmalē Floridā ne SantaMonica pludmalē Kalifornijā.
Tas ir labs iemesls sākt krāt naudiņu lai šādu braucienu varētu atkārtot un izpildīt līdz galam.

Uztaisām kopbildi (diemžēl man tās nav pie rokas) un dodamies atdot močus uz santamonica nomas punktu. Tur mēs visi sanākam kopā, mums tiek uzsaukts alus un barbekjū - kā pie īstiem amerikāņiem.

Varētu likties, ka tagad viss ir beidzies. Dažiem jā jo viņi jau aizskrēja uz lidostu, et mums vēl ne gluži.
Pēc kārtīga barbekjū saspiestā mikroautobusā kolektīvi dodamies uz viesnīcu, kur vakarā paredzēts pēdējais party tomēr pēcpusdienā mums ir jāapskata ļoti ievērojams objekts Los Angeles: Slavenākie burti pasaulē. Anglis ir noīrējis auto un piedāvā mūs turp aizvest ko arī izmantojam. Viņš bija cerējis, ka ar auto varēs piebraukt pavisam klāt tomēr nācās vilties saprotot, ka nāksies pasvīst ar kājām. Anglim (Chris) un Rolim kāpiens iet viegli, bet tādam resnam sivēnam, kā man iet pagrūti tomēr labs kardio treniņš sanāk.

Pēc aptuveni 50 minūšu palielinātas noslodzes kardio treniņa esam sasnieguši kalna virsotni. Diemžēl vilšanos sagādā fakts, ka esam iegājuši mākoņos un neko lāgā nevar saskatīt tomēr, ja labi ieskatās....
Kad ir apnicies mums mākoņos tad mēs tagad gribam lejā un ejam tādā pat gaitā lejā. Uz leju kāpiens nemaz nav daudz vieglāks. bet kaut kā jau tiekam
Pēc tam pa ceļam papusdienojām Dannys un atgriežamies viesnīcā, kur ir party.

Tā mums noslēdzās pēdējā diena uz diviem riteņiem tomēr mums vēl priekšā ir kopā 4 dienas līdz ieradīsimies mājās.