ar prāmi uz Stokholmu

Tomēr nolēmu uzrakstīt... :) Man visu laiku bija priekšstats, ka Zviedrija ir auksta zeme, ar sliktu klimatu, ar pelēcīgām ikdienām, visas mėitenes ir tādas sportiskas feministes un puiši blondi un nesmuki.................. Bet, bet, bet cik tas īstenībā bija maldinošs uzskats..... :) Uz Zviedriju devos ar prāmi- Tallink Fantasia, kas kursē katru otro dienu. Neaprakstīšu prāmi ar visiem tā iemītniekiem, jo tas varētu aizņemt kādas 2 stundas. Ceļš bija mierīgs, jo nebija ne vēja, ne lielu viļnu. No rīta uz klāja bija saulains laiks un cilvēki jau sauļojās, bet interesantākais bija ceļs- līdz pat Stokholmai prāmi aplenca fjordi, uz kuriem uzbūvētas vasarnīcas/mājas/kotedži pie tam visi no koka, ar savām laivu piestātnēm un zvejnieku namiņiem....uzreiz varēja secināt, ka tur dzivo turīgi cilvēki. Teiciens- "man peder sala" tā varētu pateikt katrs trešais Zviedrijas iemītnieks, jo uz salas kas garumā pat nesasniedz 30 metrus un platumā 15m atrodas maza mājiņa, loģiski, ka ar savu jahtu.... :) Pati Stokholma ir tīra, sakopta, apbūvēta un dārga. Meitenes un puiši ir apgērbti pēc pēdējā modes kliedziena, tas arī nav brīnums, jo Stoholmā ir tik daudz iepirkšanas centru- gan virsemē, gan pazemē...gan speciāli ierīkotas iepirkšanā ielas. Esmu bijusi Vācijā un Austrijā, bet Stokholma pārsit šīs valstis divkārt. Tie, kas vēl agrāk nav bijuši Stokholmā, iesaku uz prāmja pasūtīt eksursiju, kura notiek krievu valodā. Autobus izvazā pa visu Stokholmas centru, parāda galvenos apsaktes objektus, izstāsta ģeogrāfisko, vēsturisko un politisko stāvokli valstī... pēc eksursijas ir 3-4 stundas brīvā laika,lai nodotos centra izpētīšanai. Varbūt paveicies ar laiku, varbūt tādēļ, ka ceļš līdz Stokholmai bija līdzens, bet man tur Ļoti patika, gan jau aizbraukšu vēlreiz....... jau šogad! =D