Florida!!!

Miami airport- Miami beach - Orlando (Disney World) - Tampa (Gulf of Mexico) - St.Augustine (vecākā pilsēta ASV) - Jacksonville - Miami airport 22.jūlijs - 6.augusts Mērķis: medusmēnesis Laiks: skaitījās tornado/cunami sezona. No jūlija līdz septembrim. Dienā vidēji +35 grādi. Bija arī +45 :) naktī apmēram +25 Katru dienu ap trijiem, četriem - lietus un pērkona negaiss. Atpakaļ braucot iekļuvām Irēnā. Ko vajag apskatīt? Aizbraukt uz aligatoru fermu, aiziet uz zoodārzu, aiziet uz ūdens atrakciju parku, aiziet uz kādu no Disneja pasaules mazajām pasaulītēm Orlando, aizbraukt uz vecāko ASV pilsētu - ST. Augustine, aizbraukt uz kādu no Outlet Malls, aiziet uz kino ar apaļo ekrānu, aizbraukt uz drive - in - movie, ............... īstenībā tur ir tik daudz ko redzēt, ka mums ar 2 nedēļām nepietika :) Ko nevajag ņemt līdzi: siltas drēbes.... :) ko vajag ņemt līdzi: saulesbrilles!!! iesaku - kompresijas zeķes... peldkostīmu, dvieļus (tie noder dažādām vajadzībām), cepuri, ūdeni un daudz naudu!!! :) kad labāk braukt: no novembra līdz aprīlim. ko atvest: aligatora galvu, gliemežvākus, kas salasīti Meksikas līča krastā, kādu krabja čaulu,utt. iesaku: nestrīdēties pretī ASV policistiem lidostās... ja arī jums liek vilkt nost botas, jo tur varētu būt paslēpts spridzeklis... Vislabāk ir vai nu gulēt pa nakti mašīnā (ja tā ir izīrēta vai dabūta no paziņām), vai arī lētā hostelī, jo tāpat ir tik daudz ko darīt arī naktīs (it sevišķi Miami), ka īpaši miegs nenāks! :) un nauda noderēs citās aktivitātēs! :)