JNS & Rol coast to coast trip 13. diena: Tucson - Flagstaff

Piecēlāmies laicīgi un līdz ar to arī izbraucām laicīgi. Sākumā bija domā braukt caur Fīniksu tomēr beigās nolēmām vairāk apskatīt dabu un mazās pilsētinas, nevis ASV vienveidīgo urbanizāciju.
Ceļš mums bija aptuveni šāds
Brauciens visu ceļu bija skaists, pa ceļam arī piestājām mazliet atpusties un safotografēt skatus

Izbraucam no Tucson
Ceļš turpinās. Priekšā pirmie kalni šodien, kas būs jāšķērso
tas notiek ar tiem, kas pāŗsniedz ātrumu. varbūt īpaši labi nevar saskatīt. tas ir automašīnas vraks dziļi leja nogāzē
Pirmā plānotā pietura bija pie Rūzvelta dambja, kas bija samēra iespaidīgs tomēr neteikšu ka ļoti milzigs. Pēc tam turpinājām ceļu un te pēkšņi jūtu dedzinošas sāpies pie labās ciskas - pavisam netālu no manas mantības, mēģinu atspiest no bākas (domāju, ka bāka saulē sakarsusi) kad skatos, ka neviļus aizsitu prom kukaini, diezgan paliels - dzeltens ar melnu. Secināju, ka man iekodusi bite lai arī pēc izmēra likās, ka varētu būt irsis. Nolemju turpināt ceļu un neapstāties - vismaz vēja plūsma sāpes mazina. Par laimi, pēc pusstundas viss jau pārgāja. Pasargāja bikses, kas neļāva iedzelt "pēc pilnas programmas".
Tālāk ceļš mūs ved augstak kalnos un ir jūtams, ka gaiss paliek vēsāks un arī vide sak izskatīties vairāk kā pie mums - biezi priežu meži un vairs ne miņas no palmām vai kaktusiem.

līdz ko uzbraucam kalnā virs 2000m augstuma, kaktusus un plamas nomaina parastie priežu meži
Vēl pēc kāda laika, kad tuvojamies Sedonai, mums paveras fantastisks skats ar wow efektu.

Sedonā nolemjam ieiet ieturēt maltīti kādā italiesu ēstuvē. Ēdiens garšīgs bet iestādījums padārgs. ēdod lemjam vai dosimies uz meteora krāteri vai nē. Nolemjam, ka tomēr nebraucam un turpinam ceļu uz Flagstaff, kas atrodas 2km virs jūras līmeņa un ir jūtams pēc gaisa temperatūras un apkārtējās vides. Iečekojamies viesnīcā lai izgulētos un nākamajā dienā turpinātu ceļu.