JNS & Rol coast to coast trip 10. diena: Sanderson - Van Horn

Ceļojums turpinās un šī diena ir iespaidiem bagāta, pat neskatoties uz to, ka visam vienkārši paskrējām garām. Šīs dienas veikto maršrutu var apskatīt šeit. Ir ļoti tuvs patiesībai
Diena mums sākās ļoti agri - aptuveni stundu pirms saullēkta, bija diezgan vēss - mazliet virs 50F. Kad visu esam sapakojuši un dodamies ceļā, paliek vēl vēsāks. Zemākā tempetūra, ko fiksēju bija 38F kas mūsu mērvienībās ir ap +4C. Braucu ar ātrumu, kas ir zme atļautā jo ātrāk braucot mēs viekārši nosaltu. Aizbraucam līdz Marathon, kur nogriežamies virzienā uz Big Bend national park. Kad tuvojamies parkam, sāk mazliet iesilt. Piebraucam pie visitor center, kur mums ir jāuzrāda abonenta kartiņa, kura mum sdod tiesības iebraukt valsts nacionālajos parkos. Pa ceļam braucot pamanam dažādu fosiliju ekspozīciju un nolemjam turp iegriezties. abiem šķiet interesanti, Rolis ar lielu interesi lasa informāciju par šo fosiliju izcelsmi

Kad to visu esam apskatījuši, varam doties tālāk. Nokļūstam nākamajā visitoru centrā, kur nopērku vienu mazu suvenīriņu, ko majās aizvest un dodamies tālak.
Pa ceļam visu laiku mielojam acis ar pasakainiem skatiem. Izskatās, ka Rolis jau ir iemīlējis Teksasu un vēlētos atbraukt vēl uz ASV lai apceļotu tikai šo štatu vien, tai skaitā vairāku dienu pārgājienā pa Big Bend

Tālāk mūsu ceļs ved uz Terlingua, kur vietējā ēdnīcā garšīgi paēdam, atstājam arī 3$ tipu (ASV neatstāt tipus skaitās īpaši nepieklājīgi) un dodamies tālak. Braucam garām terlingua spoku pilsetiņai tomēr nolemjam iekšā nebraulkt. Mūsu ceļs vijas gar Rio Grande un pēc tam dodamies virzienā uz Marfa.

Diemzēl nevaram gaidit uz Marfa lights, tāpēc turpinam ceļu līdz nonākam Mcdonald observatorijā. cerējām redzēt visādas interesantas lietas tomēr nekā. Redzējām tikai telespoku (iepaidīgu) caur stikla sienu un dažuz science museum tipa eksponātus. Ātri vien turpinam ceļu uz mūsu naktsmītni Van Horn. Neilgi pirms mērķa sasniegšanas uz ekrāna parādās paziņojums par to, ka beigsies degviela un vai piedāvāt sameklēt degvielas uzpildes stacijas. Atradām vienu - tieši vienu jūdzi pirms mūsu naktsmītnes.
Uzpildījāmies, šo un to uzkodam un varam doties pie miera.
Rīt: el paso, douglas (iespējams, ka ar kājam ieiesim meksikā) un diena noslēgsies Tombstone.