JNS & Rol coast to coast trip 5. diena: Navarre - New Orleans

Piecēlāmies samēra laicīgi, ja neteiktu pat - agri, ieturam lieliskas brokastis un tad arī esam gatavi doties ceļā. Laiks ir apmācies un vēss bet tas mums nav šķērslis. Šķērsonaj Santa Rosa Sound un dodamies uz Navarre Beach. Iebraucot pludmales zonā jau uz sarkana tablo parādās, ka pludmalē ir sarkanais karogs. Godīgi sakot, pie šādiem laika apstākļiem nav arī vēlēšanās iet ūdenī.
Dodamies tālāk uz priekšu un pēkšņi pazūd visa kūrorta apbūve un paliek tikai baltas kāpas. Ļoti daudz. Esam iebraukuši Pensacola Beach. Visapkārt ir liegumi, aizliegts apstāties ceļmalā, ātrums arī ierobežots līdz 25 mph lai pēc iespējas mazāk traucētu savvaļas dzīvniekiem un putniem. Apstāties atļauts tikai marķētos stāvlaukumos, ko arī izdarījām. Aizgājām līdz pat ūdeni un es pataustīju tempereatūru. Ūdens ir silts bet gaiss auksts un vējains kā arī sarkanais karogs par sevi atgādina.

Vēl pēc vairākiem kilometriem esam nonākuši atpakaļ pie civilizācijas - uz tās pašas smilšu strēmeles. sabūvēta visa infrastruktūra. Brīnos, kā tās padsmit stāvu mājas tur negrimst iekšā.
Šķērsojam kārtējo augsto tiltu un iebraucam Pensakolā.un sākam meklēt navy muzeju. Adrese ievadīta navigatora tomēr tālāk par barjeru netiekam - izrādās neīstie vārti, pa kuriem brauc tikai militāristi un viņu viesi. Mums pastāsta, kā tikt tur un arī piekodina, ka krekls bez piedurknēm neder.

Izbraucam visu apli, izstāvam rindā un pie vārtiem -.... mūs atšuj par kreklu man un par apaviem rolim. Iemesls doties uz veikalu tikt pir virsjakas jo tā man ir vajadzīga tik un tā. Pa ceļam pamanīju wal-mart un tur tad aŗī aizbraucām. Diemžēl floridas walmart netirgo virsjakas. Pārbraucam ceļa otrā pusē uz target. Tur plānas virsjakas atrodam lai arī nelielā izvēlē. Nopirku, rolis pārvilka apavus un dodamies militārajā bāzē vēlreiz. Šoreiz tiekam veiksmīgi, caurlaides meitene mums pasaka - 3 jūdzes uz priekšu un tad pa kreisi. Tā arī izdaru. Pēc 3 jūdzēm nogriežos pa kreisi, tur mirgo kaut kāda brīdināuma lampa ar uzrakstu, ka iebraucam tur kur nedrīskt bet ko nu vairs... izbraucam līkumu pa zonu, kur parastiem mirstīgiem nebūtu jābrauc bet beigas tomēr nokļūstam līdz muzejam. Ar grūtībām atrodam, kur noparkoties un dodamies iekšā. Eksemplāri muzejā ļoti daudz, visu apskatīt nav iespējams

Kad esam muzeju apskatījuši, varma doties tālāk. Pa dažādiem interesantiem ceļiem beidzot izbraucam no Floridas un iebraucam Alabamā

Piestājam, uztaisam foto pie štata zīmes un dodamies tālāk. Paredzams, ka brauksim ar prāmi no Fort Morgan uz Dauphin island. Ceļš uz turieni ir mazliet līkumains, kādas 20 jūdzes ko braukt. Kad aizbraucam līdz turienei, redzam, ka piestātnē ir tikai viens motocikls, kura vadītājs mums pasaka, ka prāmis nestrādā laika apstākļu dēļ. Nekādi labie laika apstākļi jau nebija.

NU neko, jābrauc tas pats gabals atpakaļ. Laiks ir pakāsts ļoti daudz tāpēc nolemjam grēkot un braukt pa interstate lai būtu ātrāk. Pa ceļam sastopam vēl motociklistus un tā kadu gabalu bariņā pa 4 braucam.

Tālāk jau uzbraucam uz I-10 un dodamies rietumu virzienā. Nepaspējām nobildēt izbraukšanu no Alabamas un iebraukšanu Missisipi.
Pa ceļam piestājam uzpildīt degvielu, ieejam dunkin donuts (nebijām vel tur bijuši) un dodamies tālāk.
Satumst samērā ātri. Augu vaislts pilnībā ir nomainījusies un neredz vairs nevienu palmu un tas ir tikai nepilnus 100km no piekrastes. Ap 19:00 iebraucam New Orleans, atrodam mūsu vietu, kas rezervēta AirBNB. Rajons briesmīgs, nēģereu kvartāls - tieši tāds kā to attēlo filmās. Kad mēs piestājam, visi iznāk pie savām durvīm skatīties. Saimniece mūs sagaida un iekšā viss ir vislabākajā kārībā.
Dodamies uz centru, sabiedrisko transportu atrast nav iespējams. PIeturas ir bet nekādu kustības sarakstu. Beigās nolemjam ņemt taksi, kas pa 10$ mūs aizved uz French Quarter. Viss tur ir nenormāli skaļš, visa iela ir viens liels party. Satiekam dažus citus braucējus, mazlet apejam dažus apļus un beigās ar taksi aizbraucam atpakaļ. Ar kājam iet cauri bija kaut kā bailīgi.
Iespējams, ka par šo pilsētu iespaids būtu daudz labāks, ja mums būtu bijis vairāk laika bet nu kā ir tā ir.