JNS & Rol coast to coast trip 4. diena - Tallahasē - Navarre

Pēc tāla un ilga brauciena iepriekšējā dienā šī diena tāds plezīrs vien sanāk. Daudz teksta šodien nebūs. Brauciena karte redzama šeit:
Paēdām viesnīcā brokastis, kas amerikāņiem pamatā sastāv no vafeļu pannas, kurā paši uzcepam vafeles, sausās brokastis, kādi grauzdiņi. Paēst var bet kā saka "nasing spešl".
Izčekojāmies aptuveni 10:00, laiks bija apmācies un mērens - patīkams braukšanai Naviigācijā izvēlameis gleznaino opciju un braucam kur mūs ved. Nolēmām neapskatīt pilsētu bet gan braukt. Ceļš ir patīkams, visādi meži tomēr ar laiku sāk apnikt.

lauki lauki....

un tad nolemjam mazliet pamainīt un doties jūras virzienā. Papētam karti un nolemjam, ka jābrauc caur Wewahitchka. un tad Panama city un pēc tam jau vairāk vai mazāk gar krastu brauksim. Īsti krata līniju tomēr neņēmām, bet samērā netālu gan. Panama city Springfildā (ne tajā kur simpsoni) ieturējām pusdienas burger kingā un devāmies talāk. Motociklisti uz ceļa ir daudz un lielāka daļa mūs sveicina un mēs viņus arī - tieši tāpat kā Latvijā.
Kad vēlām nokļūstam pie krasta līnijas sak palikt arī silti, es pat teiktu - karsti. Kad braucam - ir labi, kad pie krustojuma apstājamies - cepamies ārā.

Vēlāk saprotu, ka ir nepieciešama pludmale bet tai pat laikā arī gribas tikt ātrāk nākamaja nakšņošanas vietā lai garāks vakars un var atpūsties.
Pie pludmales nekur netiekam. Ja kājnieki tiek, tad motoristiem ir grūtības - visus stāvlaukumus gar piekrasti okupējušas viesnīcas. Cerams, ka šodien tiksmi.

Šī diena solās būt interesantāka, vakarā vai arī rīt no rīta gaidāms turpinājums.