JNS & Rol coast to coast trip, 3. diena. Starts, motocikls, kritieni, pludmale, brauciena sākums.

Tik tālu cik labi, sapratu, ka sērot par zaudēto jaku nav vērts. Nav vērts satraukties par lietām, kuras vairs nevar mainīt. Žēl tikai, ka POV (point of view) video nebūs bet neko darīt, c'est la vie (tāda ir dzīve) kā aŗī būs iemesls man nopirkt jaunu jaku ziemai. un vējjaku braukšanai.
No rīta ieturam brokastis. Neteikšu, ka bija sliktas tomēr izvēle varēja būt lielāka. Kaut kā iztikt var. Ar autobusu aizbraucam līdz Rosen Onn @ Pointe, kur mums visiem ir tikšanās. Sagaidām, kad ar 2 busiņiem pa 2 lāgi. Aizbraucam uz Harley Davidson Orlando, kur pēc stāvēšanas garākā rindā tiekam pie sava braucamā Harley Davidson Road Glide Ulta. Uzkāpju, sākam braukt. Jūtu jau pirmo problēmu - mocis ir nejēgā smags (neesmu pieradis pie tāda) kā arī nevaru ar pilnu pēdu aizsniegt zemi. Izbraucam ārā no teritorijas un saprotu, ka esmu nokļuvis strupceļā. Jāgriež riņķī bet ak vai -- sasvēru par daudz un gar zemi esam. Ar grūtībām pieceļu, uzstutēju uz "pekas" bet startēties atsakās. Uztaisu "reboot", nostutēju taisni, izņemu no pārnesuma un varam braukt tālāk. Izbraucam uz I-4, sajūta mazliet nedroša tomēr, kad ir ātrums vismaz kaut kāds tad viss ir ok. Baida vietas, kur jāapstājas. Pa ceļam esam spiesti nobraukt nost no I-4 jo priekšā ir avārija ka visas joslas ir ciet. Ceļš ir skaists un pēc kāda laiciņa jau esam Daytona Beach. Atrodu stāvlaukumu bet, ak vai - kamēr tur locos, atkal esmu gar zemi. Pieceļu augšā, atkal mēģinu ielocīties un atkal gar zemi. Beigās tomēr izdodas ieparkot un tad saprotu, ka braukt nekur nevaru, jo sāp roka pēc visām šīm smagsvara cilāšanām.
Jāiet lejā uz pludmali, slaveno daytona beach, kurā lai pārģerbtos, ir jāiet uz tualeti, kura nav īpaši tīra. Tādas pārģebšanās būdiņas kā Jūrmalā vai Liepāja neredzēt. Neko darīt, nav jau varianti. Pārģerbjamies, noejam uz pludmali. Iešu ūdenī bet... ak vai, ūdens tik auksts, ka es ieiet nevaru. Rolis gan ir izturīgāks un iegāja ūdenī. Pēc tam dodamies paēst. Pa ceļam redzam daudz jauniešus braucam ar veciem 4x4 pikapiem, daudziem skan skaļa mūzika. Kāds velobrauciejs uzbļāva vienam tādam "shit up nigga"
Kad esam paēduši tad varam braukt tālāk. Navigācija rāda pa ātrāko ceļu, uzved mūs uz I-95, kas ir pilnīgs borings. Kamēr braucu, nolemju paspēlēties ar sat nav un atordu opciju, kas ļauj plānot "scenic režīmā" ko arī izdaram. Uzreiz - mūs noved no ceļa un tad sākas tiešām skaisti skati, kas atbilst aprakstam " scenic"

Maršruts bija mums aptuveni šāds links uz gūgli
Kad satumsa, tad scenic režīmu nomainījām atpakaļ uz fast un pēdējo gabalu nobraucām pa interstate. Viesnīcā Tallahassee iečekojamies mazliet pirms pusnakts.
Veikaliņš blakus mūsu 1. viesnīcai. Ieskrēju nopirkt ūdeni.
Gaidam busiņu, kas mūs aizvedīs uz moto nomu.
Šis ir mocīc, ar kuru būsim kopā turpmākos 6000km
Atkritumu kalni. Nila kepka netur līdzi.