JNS & Rol coast to coast trip, 2. diena, došanās turp... 1. turpinājums

"Sēžu noskumis uz celma, drāžu lazdas zaru drūms,
Amsterdamā mana Zelma, koši baltais jasmīnkrūms."

Mazliet sanāk borings.. visa tā gaidīšana utt. Izstaigājām lidostu, esam arī mazliet saguruši. Pozitīvi ir tas, ka ir kur uzlādēt mūsu iekārtas un kaut cik necik arī nets ir pieejams. Drošības pārbaude 2. terminālā gāja nežēlīgi lēni - strādāja tikai 1 skaneru līnija un galds aiz skanera nav pietiekami garš kā rezultātā notiek drūzmēšanās bet nu labi - šobrīd esam to visu izgājuši, gaidām pie savas izejas, kad atlidos lidmašīna, kas mūs aizvedīs līdz amsterdamai. Paredzams, ka līdz nākamajai lidmašīnai mums ir 1h10min tomēr uzzinājām to, ka mūsu lidmašīna uz amsterdamu kavēsies par 25 minūtēm, kas nozīmē, ka mums būs tik vien kā 45 minūtes, kas ir minimālais transfera laiks. Ja tomēr būs vēl vēlāk tad piedzīvojumi garantēti - lidojumu maiņas utt... tas es gan lūgšu vai nevar aizvest līz orlando bet pagaidām neredzu problēmu paspēt uz nākamo lidojumu.

Pārejam pāri visai Amsterdamas lidostai, pa ceļam pasu kontrole izejot no šengenas zonas līdz beidzot sasniedzam savu iekāpšanas vietu. Redzams jau uzraksts " gate closing" bet cilvēki vēl kāpj iekšā. Iekāpjam arī mēs, ieņemam vietas 41J un 41K, kaut kā iekārtojamies un esam gatavi doties ceļā. Lidmašīna B777-200 vēl stāv uz vietas jo gaida vēl pasažierus no savienotajiem lidojumiem un, kad tie atnāk - durvis ciet un varam doties ceļā.
Paiet milzīgs laiks, kamēr izbraucam uz mūsu skrejceļa (AMS tādu ir daudz) un tad jau esam arī gaisā. Lidojam pāri Lielbritanija (leeds/manchester/liverpool, tad ziemeļīrijai) un tad jau esam virs okeāna. Lejā neko neredz jo visu laiku zemi aizsedz mākoņi. Baro mūs labi. Gan pamatēdiens bija garšīgs gan arī uzkodas, kuras mums vairākas reizes atnesa.
Te ir tāds nu... ne īpaši labs pašiņs no lidmašīnas bet labāk tāds nekā nekāds.
Esam nolaidušies Atlantā, izkāpjam no lidmašīnas, izejam imigrācijas kontroli aptuveni 2 minūtēs un laiks savākt bagāžu jo, kā izrādās mums ir bagāža jāizņem atlantā un jānodot no jauna. Ieraugam mūsu oranžo maisu, paņemam un konstatējam ka ir daļēji saplīsis. Nu neko darīt, ņemam maisu, kraujam uz ratiem un dodamies prom no bagāžas savākšanas vietas un tikai tad saprotam, ka roļa somu neesam paņēmuši. Kamēr Rolis iet noskaidrot, ko darīt šādā situācijā, man palīdzz baggage handleris ar plato līmlenti un kaut kā kopīgiem spēkiem to maisu nolīmējam lai tas spēj sasniegt galamērķi. Par roļa somu tiek pateikts, ka nekur jau nepazudīs un ka mums ir jāturpina ceļš uz fort lauderdale.
Dodamies turp, izejam nākamo drošības kontroli un pēc laika jau esam sasnieguši savu geitu korpusā A, kas ir vietējiem lidojumiem. Sagaidam savu iekāpšanu, kas notiek gaužām lēni bet tomēr iekāpjam. Parkatiski tūlīt pēc vietas ieņemšanas es "parubos". Lidojums līdz fort lauder del šķiet ka ri kādas 2 stundas, izkāpjam ārā, savācam bagāžu. Roļa soma arī ir. Izejam laukā un ar bezmaksas autobusu nokļūstam auto nomas centrā, kur, par spīti tam, ka esam pusotru stundu agrāk tiekam pie auto KIA soul, kas šķiet ir tīri ok priekš mazbudžeta auto.
Esam ārā no fort lauderdale un saprotam, ka ļoti gribas ēst. Vairākās ēstuvēs nakts vidū netiekam līdz beidzot Danny's mūs ļoti labi apkalpo. Kārtīgi paēdām un samaksājām kādus 20$ par abiem kopā, atstāju arī tipu 10% (ieteicamias tipa apmērs asv ir 15 - 20%).
Pa I-95 dodamies ziemeļu virzienā, jūtu, ka nogurums dara savu un nolemju uztaisīt power nap. Pēc tā liekas ka viss ok tomēr tas strādā tikai kādas 30 minūtes. Saprotu, ka atkal jāliekas pagulēt. Tā, pa ceļam uz Orlando paguļam vairākas reizes.
Vēlāk tiekam līdz Orlando, piebraucam pie viesnīcas (Floridian Express uz International drive) un mums saka, ka iečekoties varam tikai 1600 bet bagāžu varam atstāt. Tā arī izdarām.
Pirms atdot auto vēl mazliet izkustamies un paēdam pusdienas. Ieraugam jocīgu māju, kas atrodas pretī tia vietai, no kurienes mums sāksies lielais brauciens.

Aizbraucam ar auto līdz Orlando centram, kur atdodam to viesnīcā Crowne Plaza orlando. Paņemam itkā visu un dodamies ar autobusu atpakaļ uz International drive. Autobuss iet turp stundu, ceuri dažādiem guļamrajoniem. Mēs autobusā esam vienīgie baltie cilvēki. Beigās nokļūstam līdz viesnīcai ap 1500, iečekoties tiekam uzreiz un viss itkā ok līdz beidzot sapratu - nav ziemas virsjakas, kuras kabatā ir arī sporta kamera. Pēdējo reizi redzēju mašīnā uz aizmugures sēdekļa. Domāts - darīts, braucu atpakaļ uz vietu, kur atdevu auto. Nomas darbinieks palīzēja meklēt bet nekā.... līdz ar galiem. Tā nu esmu bez vrisjakas.