JNS & Rol coast to coast trip, gatavošanās ceļojumam, līdz startam 14 dienas, 7 stundas, 56 minūtes

WaWaWeeWa... vēl tikai 2 nedēļas un aidā... esam ceļā. Mājas darbi praktiski visi ir izpildīti, tagad atliek tikai lēnītēm krāmēt čemodānu. Ir sataisīts samērā liels līdzi ņemamo lietu saraksts bet nu... saraksts ir liels, bet kad visu saliek - praktiski saluenvienā rokasbagāžā ja vien neskaita ķiveres. Kāds teiks, kam tev tāds saraksts utt.. bet es saku - no pieredzes - paņem līdzi visu foto tehniku un aizmirsti ielikt SD karti. Jēga tad no tāda?

Tagad visu pēc kārtas. Kopš iepriekšējā ieraksta izmaiņas vairs nav praktiski nekādas. Ir izpildīti daži mājas darbi:
Tagad par mājas darbiem, kas bija jāizdara, ir izdarīti:
- ir nopirkta ķivere Rolim
- nosūtīju security clearance pieprasījumu uz Tucson Boneyard. Faktiski ir arī apstiprinājums. Jāgaida galīgais.
- autoceļu atlanti.. iespējams ka iztikšu bez vai nopirkšu tur uz vietas
- apdrošināšana iepirkta
- nododamā soma ir ok
- gan jau ka vēl kas

Visas papīru lietas ir sakārtotas, esmu uzsācis somu krāmēšanu. Sapratu, ka nevienu raķetes startu mums nespīd redzēt tāpēc foto statīvs paliks mājās. Tāpat nolēmu nepirkt Houston pass jo mums nemaz tās visas atrakcijas neinteresē. Ir vēl doma uzbraukt kādā debesskrāpī.

Izpētot lidsabiedrību bagāžas pārvadāšanas noteikumus sapratu, ka ķiveres tomēr būs jāliek nododamajā, kas nozīmē to, ka ir kārtīgi jāsapako citādi varēsim atvadīties no savām foršajām ķiverēm. Par laimi, man darbā ir pietiekami daudz iepakojumu atliekas, ko varu savākt. Jācer, ka ar to pitiks un nevienā lidostā, metot bagāžu, neko nesalauzīs.
Raķešu startu redzēt šoreiz mums nespīd un tāpēc arī trijkājis paliks mājās. Gan vēl paspēšu uztaisīt foršu video.
Ceļš turp mums ir gaidāms garš un ilgākais laikam būs izlidošanas gaidīšana Stokholmas Arlandas lidostā uz Amsterdamu bet domāju, ka 5 stundas paies ātri tomēr ēst gribēsies. Domāts darīts, risinājums ir rokās. Nu negribu taču maksāt milzīgu naudu par ēšanu gaisā tāpēc izmantoju savas kredītkartes sakrātos punktus, kurus apmainīju pret AirBaltic kuponu par 20 eirikiem, kurš tad man arī noderēja. Ēdienu pasūtīju tomēr zvans uz maksas tālruni arī izmaksāja vairāk kā piečuku. Tas vēl ir puslīdz pieļaujams toties Stokholmā būsim nolaidušies ar pilnām māgām.
Nākamā darbība pēc 4 dienām, kad beidzot aktivizēšu angļu datu sim karti lai varētu apdeitot mūsu statusu esot ceļā. Apdeiti būs šeit, draugiem.lv (pārsvarā pēc katras dienas noslēguma), sejasgrāmatā ja vien Cukerberga grupējums man nebūs ieslēguši R/O režīmu.
Savukārt pēc tam būs pirmais check-in - uz airbaltic reisu un pēc tam pēdējais check-in uz KLM lidojumiem dienu pirms izlidošanas. Ļoti ceru, ka vēl varēsim dabūt vietas pie loga un kopā. bet ja nē... gan ko izdomāsim. Par KLM check-in visticamāk būs aplauziens onlainā un būs jāčekojas lidostā – tāpat kā pirms diviem gadiem ar American Airlines tomēr galvenais jau long-haul lidojumiem izvēlēties vietas.
Esam arī saņēmuši uzdevumu no Rolanda ģeogrāfijas skolotājas: atvest dažādus iežu paraugus no dažādām ASV vietām kā arī nobildēt meksikāņu ēdienus ja mums sanāks iestaigāt Meksikā. Centīšos nepievilt.
Pa lielam pagaidām tas ir viss. Atvainojos par gramatikas kļūdām. Latviešu valoda nebija mans spēcīgākais priekšmets. Atvainojos par teksta slikto kvalitāti (saraustīts, bez plāna, bez struktūras, bez fantāzijas) - ar domrakstiem man gāja vēl bēdīgāk. Ceru, ka mana latviešu valodas skolotāja neapvainosies.
No lasītājiem labprāt saņemtu kādus mazos uzdevumus (neapsolu izpildi, bet pacensties ir vērts). Tāpat arī gaidu konstruktīvu kritiku (privātā vēstulē) vai uzslavas (publiskos komentāros) par teksta saturu, garumu, vispārējo stilu un kvalitāti. Par Youtube filmiņām un fotogrāfijām. Ja jūsu ietiekums palīdzēs uzlabot tad būšu priecīgs.