17 vasaras mirkļi.....

13. Mirklis/ 16. janvāris
Pēc vakardienas trakā brauciena nejūtamies pilnīgi atpūtušies, tāpēc nesteidzamies ar izbraukšanu. Arī dienas maršrutu neesam ieplānojuši garu, tikai kādus 300 km. parunājamies ar saimnieci un viņas papagaili. Tas ir 70 gadus vecs baltais papagailis, vārdā Čarlijs. Ļoti runīgs putns!
Tā nu dodamies kārtējā ceļā.
Pirmā pietura ir neliela pilsētiņa Hiama vai Kiama... nezinu kā būs pareizi. Šeit ir pludmale ar visbaltākajām smiltīm pasaulē. Tas ir pat Ginnesa rekordu grāmatā ierakstīts. Smiltis ir baltas kā sniegs. Man sāk pat sāpēt acis, tāpēc te ilgi nevaru uzturēties.

Bet meitenes gan priecājās pa smiltīm!

Dodamies tālāk uz Melnburnas pusi. Apstājamies kādā bijušajā zelta meklētāju pilsētiņā paēst pusdienas.
Daba ir skaista!

Un pēc neliela brauciena esam kārtējā naktsmītnē. Tālu no okeāna, bet daba ir skaista. Paēdam vakarīņas, ko pavada papagaiļu radītais koncerts.

Tā mēs sagaidām vakaru un dodamies pie miera, jo rīt ieplānots apmēram 600km brauciens uz Melnburnas pusi!