17 vasaras mirkļi.....

10. Mirklis/ 13. janvāris.
No rīta kamēr Irena taisa brokastis es eju apskatīt apkārtni. Netālu no mājas ganās savvaļas ķengurs. Eju tam klāt, bet beigās tas bēg. Pirmo reizi redzu, kā ķenguri lec pa īstam. Zoodārzā tie knapi pārvietojās. Esam diezgan slikti izgulējušies, bet laižamies ceļā.
Austrālijā ir vairāk kā 150 lielu plastikāta mantiņu. Par ananāsu jau rakstiju. Šodien centāmies vēl kaut ko pa ceļam apskatiit. Atrodam:
Mūsu ceļš ved gar Tasmānijas jūru, un es protams nepalaidu garām izdevību nopeldēties vēl kādā jūriņā!
Šeit bija laikam visvēsākais ūdens un vislielākie vilņi. Iespaidīgi! Izpeldamies un tālāk uz Sidneju!

Izpeldamies un atkal tālāk ceļā.....Sveika Sidneja!!!
Apmetāmies piepilsētā. Ar sabiedrisko transportu līdz centram esot jābrauc apmēram pus stunda. Rīt mēs to pārbaudīsim dzīvē. Vēl nezinot, cik liela ir Sidneja!
Dzīvokļa saimnieks ļoti patīkams cilvēks. Arī istabiņas ļoti jaukas. Ledusskapis pilns ar dzērieniem, saldējumu un visādiem labumiem. Viņš tura arī vistas un iedod mums vēl svaigi dētas olas. Rīt mums jāpskata Sidnejas centrs, daudz staigāšanas, brauksim ar sabiedrisko transportu. Tāpēc dodamies gulēt!