17 vasaras mirkļi.......

2. mirklis/ 5. janvāris. Brisbenā!
Brisbena ir 3 lielākā pilsēta Austrālijā. Pilsēta skaista. Senām baznīcām un ēkām klāt piespiedušies debesskrāpji....kontrasti uz katra soļa. Un pašā pilsētas centrā parks ar palmām un dažādiem eikaliptiem. Neiedomājams miers un klusums....ja neskaita putnu čalas. Pilns ar ķirzaciņām, kas ir vismaz pāris sprīžu lielumā!
Otrā rītā ejam ēst brokastis kādā pankūku kafejnīcā. Kafejnīca ierīkota kādā bijušajā baznīcā. Varbūt mums tas liekas nepieņemami vai dīvaini, bet izskatās ļoti iespaidīgi!
Pankūkas ir ļoti dažādas, un tās pasniedz ar visdažādākajām
piedevām.... sākot ar zivīm un gaļu un beidzot ar ievārījumiem un sīrupiem! Pankūkas cep tikai pēc pasūtīšanas un tāpēc jāgaida diezgan ilgi. Bet tiešām tas ir to vērts
Un pie kafejnīcas durvīm apmēklētājus sagaida un pavada burvīgs bruņinieks!
Pēc brokastīm apmeklējam Brisbenas muzeju. Uzzinam kā Brisbena no katordznieku nometnes izauga par Klīvlendas galvaspilsētu. Tad paņemam uz nomu mašīnīti un dodamies ceļā uz Alises pilsētu. Vieta saucās Sunshine Coast, kas tulkojumā nozīmē Saulstaru Krasts. Un Te es iepazīstos ar Kluso Okeānu!
Skaitās, ka te ir Koraļļu jūra. Bet tas mani ļoti priecē, jo kolekcionēju jūras, kurās esmu peldējies!