Septiņpadsmit vasaras mirkļi, jeb ciemos pie Alises brīnumzemē!

Es daudziem draugiem apsolīju, ka pastāstīšu par mūsu braucienu uz Austrāliju. Ja manu rakstu lasa arī kāds, kas mani nepazīst, tad paskaidroju, ka Irena ir mana sieva, bet Alise mūsu meita, kas tagad apmaiņas programmā mācās Austrālijā, un mums nācās braukt paskatīties, cik tad meitiņa ir paaugusies par pus gadu! Tās bija 17 dienas. Tad nu sadalīšu šo braucienu pa dienām, lai tik ātri neapniktu lasītājiem!
1. mirklis/4.janvāris.
Lidojums ir beidzies. Pirms lidojuma es baidījos, kā to izturēšu, bet bija labi. Sevišķi jauks bija pirmais 9 stundu lidojums no Oslo līdz Dubajai. Apkalpošana aukstākajā līmenī. Par dzērienu trūkumu nevar sūdzēties.Pirmais lielākais uztraukums bija Dubajā. Laiks pēc nosēšanās līdz nākamajam reisam 2 stundas, bet autobuss no lidmašīnas līdz lidostai mūs veda pus stundu. Tomēr viss bija labi, paspējām! Ar nākamo reisu 12 stundu garumā dodamies uz Austrāliju. Serviss drusku sliktāks, sevišķi jau ar alkohola piedāvājumu.... un vēlu vakarā izkāpjam uz Brīnumzemes!
Ar nelielām problēmiņām, iebraukt Austrālijā, mēs aizkavējamies gandrīz līdz pusnaktij. Apsargs uzzinājis, ka esam no Latvijas, parāda savu apliecību ar uzvārdu Kiploks. Bet latviski protams neprot!
Noliekam mantas bagāžas glabātuvē un zinam kā pavadīsim nakti, jo nākamais reiss no rīta 6.
Tie kas mani pazīst zina, ko man nozīmē ziņa, ka tikai 4 km no lidostas ir Dienvidu Okeāns! Es nebūtu palaidis garām iespēju arī tad ja tas būtu 2x tālāk!
Bija jautri meklēt virzienu naktī, pirmo reizi dienvidu puslodē nepazīstot pat nevienu zvaigznīti! Bet vadamies pēc vēja no okeāna un kāda vietējā cilvēka teiktā.... Viņš gan ieteica, ja izdomāšu peldēties, lai nevelku nost šortus, jo esot pie krasta nelielas haizivis!
Un beidzot tas ir!!! Irena, okeāns, mēness un pudelīte ruma! Sapnis!!!
Peldoties bija interesantas izjūtas. Lai arī mēness spīdēja, tomēr nakts un apkārt viļņu šļaksti lika visu laiku domāt par tām haizivīm.
No rīta jau vairs tikai 2 stundu lidojums no Adelaidas līdz Brisbenai.... Un esam jau kopā ar mūsu brīnumiņu - Alisi!
Mums bija vēl drusku laika, la apskatītu pilsētu, jo viesnīca ir pilsētas centrā!