Tā ir vienreizējā zeme!

Es biju Jaunzēlandē pārus gadus atpakaļ, bet vēl joprojām atceroties šo skaisto valsti man skrien skudriņas... Šajā valsti kas atrodas otrā pasaules malā, ir viss. Tur ir gan kalni (Skotija), gan līdzenumi (Latvija), ledāji (Krievija), ūdenskritumi (Norvēģija), geizeri (Islande), un arī tādas lietiņas, kas gandrīz katrai valstij: ezeri, upes, okeāns, jūra, meži, pļavas – viss. Smukākās vietiņās ir ierīkotas taciņas. Vietējo iedzimto Mauru (bijušie cilvēkēdāji) iedzīvotāju kultūra arī savdabīgi interesanta. Viņu dziesmas tiek pārtaisītas mūsdienīgākas un ir ļoti skaistas. Valsts sastāv no divām salām un Stuarta (maza saliņa). Dienvidu salā vēl var izbaudīt četrus gadalaikus vienā dienā: no rīta ir drēgns – pavasaris, dienā ļoti cepina saule – vasara, pēc pusdienā uznāk lietus – rudens, vakarā kalnos izkrīt sniegs – ziema. Esmu izbaudījusi šo gada laiku maiņu, vasaras vidū, uz sevis – vakarā bija šausmīgi augsti. Bet nu es esmu ļoti salīga un tāda gadalaiku maiņa nenotiek pārāk bieži. Šajā valsti var atpūstie, kā vien sirdij tiek: mierīgi kādā hotelī vai motelī pie kāda no ūdeņeim vai aktīvi. Aktivitātes pakāpi izvēloties pēc savām vēlmēm un iespējām (gribēju lekt ar parašutu, bet tas maksāja Ls 300.00): braukt ar autobusu, lidot ar lidmašīnu vai helikopteru (zeme ir ļoti skaista no augšas), pastaigāties pa brīnišķīgām taciņā vienām vai ar grupu (vienreizēji), braukt ar ātrumlaivām pa upēm vai pa ezeriem (baigi labi), lekt ar gumiju (Kvinstona ir šīs kā arī citu traku atrakciju dzimtene), ar izpletni, banģi roketu (forši), paraglaindingu (skaisti) utt. Jā jums ir iespēja apmeklēt šo zemi – izmantojiet to!!!!!