JNS & Rol coast to coast trip, gatavošanās ceļojumam, līdz startam 94 dienas, 15 stundas, 23 minūtes

Pirms lasīt šo rakstu, lūdzu izlasīt iepriekšējo:
Sveiki atkal. Prieks par to, ka ir palikušas mazāk par 100 dienām un tas izbraukšanas laiks tuvojas. Ir notikušas arī izmaiņas plānā.

Kopš iepriekšējā ieraksta izdarīts sekojošais (nospraustie mājas darbi):
- pilnībā ir samaksāts par motocikla nomu
- ir rasta aptuvenā skaidrība par apdrošināšanu. Atradu kompāniju, kas par saprātīgu summu apdrošinās medicīniskos izdevumus ja nu sanāk avarēt

Izdarīts, kas nebija mājas darbu sarakstā:
- daudz maz salabots 300mm objektīvs. Vismaz nobildēt un piezūmot varēs
- iegādāta papildu atmiņas karte lai var ne tikai bildēt bet arī filmēt
- korekcijas maršrutā (zemāk)

Laikam nākot sapratu, ka mans auto noteikti būs jāatstāj Saldū pie mehāniķa, kurš mēģinās tikt galā ar ilgstošu problēmu mašīnai un kuras sakne šobrīd vēl nav atrasta. No tā izriet, ka ir jādomā plāna alternatīva. Redzu 3 opcijas - braucam uz Rīgu naktī ar motociklu un atstājam long stay parkingā, sarunājam lai kāds būs aizved vai arī paņemam viesnīcu netālu no lidostas un braucam iepriekšējā vakarā.
Šobrīd esmu norezervējis viesnīcu pie pašas lidostas ar iespēju rezervāciju atcelt. Nu redzēsim, vēl jāizdomā kā darīt. Laiks vēl ir.

Tagad par izmaiņām: paša brauciena domubiedru grupā sejasgrāmatā tika paziņots, ka brauciena laikā būs 5 tusiņi
23. martā - Orlando
26. martā - New Orleans
29. martā - Austin
4. aprīlī - Las Vegas
7. aprīlī Los Angeles

Viss ir pa pirmo, pirmais un pēdējais tuss ir starta un finiša vietās, otrais ir pilsētā kas jau mums ir plānā tikai pacēlās jautājums par trešo tusiņu. Visu laiku pēc plāna mums bija 29. martā apmesties San Antonio tomēr pateicoties šim party ierosinājumam apjautājos citiem cilvēkiem par to, kur labāk - Austin vai San Antonio un visi kā viens viennozīmīgi norādīja uz Austin. Rezultātā - esam atcēluši rezervāciju San Antonio un paņēmām Austin. Ļoti iespējams, ka izvēle ir pareiza.

Pēc konsultēšanās ar savu moto instruktoru noskaidroju, ka ķiveres nododamā bagāžā vest nevar jo ir ļoti liels risks, ka tās tiks sasistas. Labi, jupis rāvis. Nolēmu, ka ir jāsameklē ūdensnecaurlaidīga soma, kuru stiprināt pie moča aizmugurē. Tāpat saņēmu ieteikumu paņemt līdzi masking tape lai soma nesaskrāpē mocim neko. Arī tiks izdarīts.

Tagad par pašu somu - atradu es internetā 50 litrīgu somu. Šobrīd prātā ir Louis 50l roll bag (nav apmaksāta reklāma) - maksā maz, ir viegla, izturīga un vēl ūdensnecaurlaidīga - tieši tas kas šķiet, ka būs vajadzīgs.

Tagad par mājas darbiem, kas ir jāizdara:
- jānopērk Rolim ķivere (februārī)
- jāturpina skatīties dokumentālās filmiņas
- jānopērk atbilstoši autoceļu atlanti vai arī salokāmās kartes
- jānopērk apdrošināšana
- jānopērk soma nododamai bagāžai