JNS & Rol coast to coast trip, gatavošanās ceļojumam, līdz startam 129 dienas, 7 stundas, 54 minūtes

Pirms lasīt šo rakstu, ieteicams izlasīt iepriekšējo: https://www.draugiem.lv/blogs/post/JNS-Rol-coast-to-coast-trip-gatavosanas-celojumam_15264909 Lieliski, ka laiks iet uz priekšu un nevis atpakaļ. Atlicis ir mazliet vairāk kā 4 mēneši. Vēl viena atruna - viss var izskatīties saraustīts jo rakstu tikai to, kas ir mainījies un šoreiz izmaiņas ir mazliet lielākas, kā iepriekš. bet tagad visu pēc kārtas. Sākšu ar mājas darbiem. Kopš iepriekšējā ieraksta izdarīts sekojošais (nospraustie mājas darbi): - veikts trešais maksājums par motocikla nomu un dalību braucienā - Nolemts neizmantot parkingu Rīgā. Palūgšu kādam lai mūs aizved. - aizsūtīts e-mail apdrošināšanas kompānijai. Diemžēl nav saņemta atbilde - turpinu skatīties filmas. Esmu noskatījies par nāves ieleju, šo un to par las vegasu kā arī pat Hoover Dam. Tāpat arī par Holivudas zīmi. Vēl daudz ir priekšā. Padarītais bet neplānotais: Pirmā lielā lieta - pieņemts lēmums nedoties uz White sands un atcelta viesnīcas rezervācijas Las Cruces un tā vietā norezervēta viesnīca Tombstone. Rezultāts būs tāds, ka mums būs daudz vairāk laika ko veltīt Tombstone autentiskās kovboju pilsētiņas apskatei kā arī pēc tam starp lieliem pārbraucieniem sanāks kāds maziņais - tikai nieka 114 km un tā jau tiešām būs īsta atslodze. Otrā lieta neattiecas uz pašu moto braucienu bet gan uz pēcbraucienu. Bēdīgā ziņa ir tāda, ka noslīdējumu dēļ ir posmi uz rietumu krasta šosejas (LA->SF), kas ir slēgti un neizbraucami tāpēc ar smagumu sirdī un dvēselē atcēlu rezervāciju San Simeon on paņēmu rezervāciju Buttonwillow. Tāpat arī nomainīju mašīnas paņemšanas laiku LAX un līdz ar to atdošanas laiku SFO. Te varbūt nav ko kreņķēties. Tā vietā lai 700km brauktu visu laiku gar krasta līniju brauciens tomēr būs dažādāks - kādu gabalu pa ieleju, kādu pa līkumotiem kalnu serpentīniem un kādu gabalu gar piekrasti tā ka varēsim nodžumīt kad vēlēsimies. Tagad par mājas darbiem, kas ir jāizdara: - jānopērk Rolim ķivere (februārī) - jāveic atlikušie divi maksājumi par moto nomu/dalību pasākumā - jāturpina skatīties dokumentālās filmiņas - jānopērk atbilstoši autoceļu atlanti vai arī salokāmās kartes - jātiek beidzot galā ar to apdrošināšanu bet tur vēl jāpagaida, kad nāks tuvāk.