Gambija

Uz sho valsti laikam braukt var ieteikt tikai tiem, kam patiik guleet pie okeaana. Iipashi cita kaa tur jau dariit nav. Valsts ir ljoti mazinja kādus 30-50 km plata un kādus 400 km gara, cauri tek viena upiite, atrodas ZR Āfrikā, Senegalas ieskauta, liidz Dakarai 6-8 st ar busu vai nepilnas stundas lidojums ar aerobusu. Visi lidojumi, ja nemaldos, iet caur Dakaru, kas nozīmē, ka ID celjotaajiem jaauzmanaas, jo senegalaa vismaz pagaidaam vajag viizu, ko iebraucot neizsniedz, atshkjiriibaa no Gambijas viizas, ko eerti iegaadaaties GBR veestnieciibaa Riigaa. Saliidzinot ar Rīgu vai Latviju, valda pilniigs haoss. Jārēķinās, ka sākot no lidostas vietējie melnie visu laiku maacas virsuu un izspiezh naudu (kas laikam ir visas aafrikas lielaa slimiiba), vieniigaa iespeeja izdziivot ir vai nu nosleepties viesniicas teritorijaa, bet arii tur saak uzmaakties darbinieki, vai arii "iegaadaaties" sev 1-3 "draugus", kuri tad juus arii visu laiku pavadiis (kaut vai cauru dienu un nakti), pretii par to sanjemdami nelielu, bet pastāvīgu atliidziibu. Par to juus ieguustat aizsardziibu no veel citu melno uzmaakshanaas un teoreetiski mazliet informaacijas un taadu kaa pasargaatiibas sajuutu. Banjulaa, kas galvaspilseeta, melnais esi tu un ar pirkstiem raada uz tevi. Alberta tirguu nevari ieiet, jo tev visu laiku seko 3-4 melniishi un kjeras klaat. Gruuti. Tad var izmantot viena no uzmaaciigajiem pakalpojumus, lai atkratiitos no paareejiem, un visbeidzot iepirkties. Cenas patiikami leetas. Sevishkji pievilciigas ir audumu un aadas izstraadaajumu cenas, saliidzinot ar kvalitaati. Protams, nekaadas modes te nav, vairaak praktiskas lietas, kokgriezumi utt. Tikai beigaas buus veel jaaatpeerkas no juusu labaa drauga lokaalaa gida par paliidzeeshanu iepirkties. Nelielo Atlantija okeaana piekrasti apseedushas viesniicas, kuraam zemi iznomaajusi valsts, kurais pieder 200 metri no okeaana. Valstii dziivo vairaakas ciltinjas, divas lielaakaas no kuraaam savaa starpaa mazliet pleeshas. Valda viens leitnants peec pucha kopsh kaut kaada 1994. Censhas audzeet vairaak riisa. Jaa, taa kaa, okeeans ir vieniigaa skaistaa lieta, silts, ap +25, pat ne iipashi saaljs uudentinjsh, bez haiziviim u.tml. Bet arii piekrastee ik briidi uzradiisies kaads vieteejais negroiids, kursh piespiedu kaartaa jums paseedees blakus, vienosies ar jums kopiigaa peldee vai vienkaarshi taapat uudens bradaashanaa un sirsshkjiisti piedaavaas savu nebezmaksas draudziibu, pirms tam vienkaarshos vaardos izskaidrojot, cik skaista ir draudziiba, ka vajag draudzeeties, ka labaak ir, ja ir tikai viens draugs un taa taalaak.