Nedēļa paradīzē

Tā pilnīgi nejauši nopērkot SIA Bauer vilnas spilvenus,saņēmām 2 vaučerus ar apmaksātām 5* viesnīcām Turcijā uz veselu nedēļu.Tā nu sākām kalt mūsu atpūtas plānus.....' Vējaina 20.aprīļa pēcpusdiena,jau esam Rīgas lidostā un ar nepacietību jau dodamies uz lidmašīnu ar kuru lidojam uz Stambulu,kur ir pārsēšanās.Pirmais ar ko saskārāmies Stambulas lidostā,ka ne īsti angliski,ne krieviski,ne vāciski mums neviens nespēj palīdzēt:))ar ilgu vazāšanos tomēr atrodam mūsu sagaidītāju,kurš mūs pavada un piereģistrē uz nākamo lidmašīnu kas jau lido uz Antāliju.Antālijā jau labāk-uzreiz jau sagaida mūsu gide-Nevin un jau vienos naktī esam galā.Mūsu pirmā viesnīca ir Vera paraiso.Pirms dodamies guēt Nevin paziņo ka no rīta 9 jau tiekamies un saņemsim info par mūsu turpmāko nedēļu.No rīta pamostos no varžu kurkšķēšanas un govju maušanas,no sākuma likās ka esmu pie sevis laukos,tad pēc mirkļa attapos-bāccccc es taču esmu Turcijā.Izeju uz balkona un saprotu mēs esam laukos pie viesnīcas ir gan upe,gan jūra.Viesnīcas teritorija ir liela,apkalpojošais personāls laipns bezgala,ēdināšana fantastiska.Pēc brokastīm saņemam info,kas ir galvu reibinoša.Protams pirmā nelielā ekskursijā mēs dodamies apskatīt viadukta drupas,mazliet vēlāk par 1USD mums ir iespēja ievākt apelsīnus:)) Katru dienu ir tik daudz jauna,ekskursijas,šovi ar pašu piedalīšanos,viesnīcā animatori ļoti rūpējās lai visiem ir interesanti un ir ar ko nadarboties. Turku pirts ir fantastiska padarīšana,pavadījām tur kaut kādas divarpus vai pat trīs stundas,Ismails ar saviem piedāvājumiem un brīnišķo izskatu ir neatvairāms,jaunie puiši noberž mūsu lieko ādu ar bambusa cimdiņu un tad saputo putas mums virsū tā lai ārā ir tikai galva,paši ar dvieli mūs nosusina un nodod tālāk masieru rokās,kas ar diezgan lielu sparu izlauž visas malas toties sajūta ir debešķīga un brīnišķīgā granātu tēja ir neaprakstāma. Trešajā dienā ir pārbrauciens uz Pamukkali,pa ceļam protams ekskursijas un stāsti.....Pamukkalē peldamies karstajos baseinos,saprotu,ka es pat vannā tik karstu ūdeni nekad neleju.Bet izjūtas ir foršas,zem klajas debess siltā vannā:) Nākamajā dienā izstaigājam minerālu nosēdumu kalnu kas atgādina sniega kalnu un peldamies Kleopatras baseinā un dodamies atpakaļ uz Antālijas pusi jau uz trešo viesnīcu-Grand Ring Hotel.Pa ceļam uz viesnīcu izbraucam cauri tunelim,kurā iebraucot ir jāievēlas vēlēšanās,jāaiztur elpa līdz tuneļa galam un skaļi jāaplaudē.Gide ieteica ievēlēties,ko tādu kas atlikušajās dienās varētu piepildīties,.....un lai cik jocīgi nebūtu-piepildījās(varbūt likumsakarība,bet varbūt nē.... un nopietnāku vēlēšanos ievēlējāmies pēc pāris dienām jau dodoties uz lidostu lai lidotu mājās). Viesnīca ir lieliska,vislabākā no visām,vairs nedodamies ekskursijās,beidzot nododamies bezrūpīgai atpūtai,sauļojamies,peldamies gan jūrā,gan baseinā.Viesnīcas bārmenis izraisa pastiprinātu interesi par mani,ik pa brīdim uzsauc ļoti interesantus kokteiļus un pasniedz ar dažādiem šoviem:)Izejam ārpus viesnīcas teritorijas-lai apskatītu turpat esošos veikaliņus,ik viens ir laipns,visi smaida ar katru ir jāiedzer tēja vai kafija un protams neskaitāmie precību piedāvājumi:)Nākamajās dienās ejot garām šiem veikaliņiem visi Tevi jau zin un apvaicājas kā vakars pagājis,kas šodien ieplānots,sajūtas ir tik lieliskas,ka nemaz nevar aprakstīt.Vakarā dodamies uz Antālijas naktsklubu,kur pamanam ka vietējie tik traki netrako uz deju grīdas kā mēs:))) un protams blondie mati,izraisa ziņkārības pilnus skatienus no malas:))) Pirmspēdējā diena ir klāt un paliek pavisam skumji,jo saproti rīt jādodas mājās.Diena paiet bez steigas atpūšoties un iegūstot jaunus draugus,vakarā dodamies uz Turku nakti,šie priekšnesumi ir fantastiski,gan rituāli,gan vēderdejas...... super......ap pusnakti esam atpakaļ viesnīcā un dodamies uz viesnīcas disko nakti,kur iztrakojamies no sirds un visu nakti pavadam sarunās ar jauniegūtajiem draugiem un ak........bet pulkstens rāda jau 5 no rīta un mēs dodamies sakravāt koferus,brokastot un uz autobusu lai dotos uz lidostu......... Tās nu lūk ir beigas brīnišķigajai paradīzei,ir pagājusi jau nedēļa kopš atgriezāmies,bet vēl joprojām nevaru un negribu nolaisties uz zemes.................. Pat nevaru pastāstīt cik ļoti man pietrūkst visu šo smaidīgo,laipno,fantastisko cilvēku.......