Testa brauciens uz Kuršu kāpu

Šoreiz neveidošu garu aprakstu. Jo nav taču tik tālu jābrauc, lai aplūkotu šo dabas brīnumu… Un nedaudz pastāstīšu par to, kas liks atgriezties šajā valstī un šajā vietā vēl un vēl. Sākšu ar to, ka ceļojums tika ieplānots dēļ manas mašīnas – Pārbaudīt tās stāvokli un vai mēs, četri braucēji, būsim gatavi ar manu mašīnu doties daudz garākā ceļojumā, kurš tiek plānots jūlijā… 1.maijs. Ceļojumu sākām Cēsīs. Rīgā bija jāuzņem māsa ar savu draugu un meitiņu. (meitiņa vasarā nebrauks) Iebraucām Dobelē pie mūsu Omes, kura mums novēlēja labu ceļa vēju un jau ap 19:00 Iebraucām Liepājā. Tika veiksmīgi un lēti atrasts kempings. Lēti tādēļ, ka bijām pirmie, kuri ar teltīm šogad ieradušies. Pašā vakarā devāmies atpakaļ uz Liepājas centru, lai satiktu paziņas. Pastaigājāmies gar piekrasti vēlā tumsā. Un gan mums, gan paziņām, par izbrīnu jūrā nebija pat neviena viļņa, jūra bija mierīga, jūra bija mierīga arī turpmākās dienas. 2. maijs. Izgulējušies devāmies uz Palangu, kur apmeklējām to tiltu, kurš ieiet jūrā. Šoreiz izbaudījām to prieku un fotografējāmies ar pitoniem, un bija laipni no tā vīrieša puses, ka varējām norēķināties ar mūsu naudu – respektīvi 1 lats un fotografējies! Varu piebilst vēl to, ka pilsēta bija diezgan tukša un klusa, jo vēl nav sākusies tūrisma sezona… Tālāk devāmies uz Klaipēdu. Pa taisno devāmies uz prāmi. Rinda uz prāmi bija ļoti īsa, jo nav sezona. Prāmis izmaksāja gandrīz 10 ls. Tika apmeklēts delfinārijs. Ieeja tajā izmaksāja 3 ls. Pēc tam pa ‘’taisno’’ devāmies uz Nidu. Izrādās, ka braukšanai tālāk pa kāpu ir jāveic vēl viens maksājums – 2 ls. Nidā atpūtāmies tajā smilšainajā kāpā. Pēc tam iebraucām, kempingā, kuš bija dārgs, tādēļ ignorējām to. Tika uzmeklēts ‘’kambaris’’ Tur cena bija uz pusi zemāka, bet netika piedāvātas visas ‘’extras’’ jo nav vēl sezona, nekas nav sagatavots un pieslēgts… 3. maijs. Tika izbaudīta Nidas jūras piekraste. Apmeklējām to smilšu kāpu, kura ir pie Pervalkas. Šo kāpu es noteikti ieteiktu apmeklēt visiem!!! Beigās tika apmeklēts Raganu kalns. Pārbraucot Klaipēdā, tika uzmeklēts iecienīts kebabu kiosks. Un caur Plunge’s pilssētu tika azbraukts uz Šauļiem, Jonišķiem, Rīgu tika atbraukts uz mājām. Ceļojums bija ļoti labi izdevies un pats galvenais – laika apstākļi bija lieliski!!! Un tagad izstāstīšu nedaudz par to, kas piesaista šajā valstī, lai es tur atgrieztos tur vēl un vēl. 1. Ceļu stāvoklis ir vienkārši nesalīdzināmas… kā diena pret nakti. 2. Šīs pilsētas ir parūpējušās, lai tūrists šeit justos īpaši gaidīts. 3. Cenas ir zemākas. Lai arī, kur es dotos, lai arī kuru pakalpojumu mēs izmantotu varēja redzēt, ka šeit tās cenas nav uzskrūvētas. 4. Visas stāvvietas, kurās mēs apstājāmies bija par brīvu! 5. un tā tālāk, un tā tālāk. āāā un kas vēl - Lietuvā lietuviešu šoferīši nelaiž gājējus pie gājēju pārejām. Bija gadījums - cilvēki iet pāri pārejai un soferīts pat uzsignalizēja lai tie ātrāk kustas... bija vēl citi gadījumi