2017 Jul-Aug, JNS, Kids & Oma Eurotrip, day 8 - 9

Atkal sanāk rakstīt par divām dienām uzreiz. Soreiz nevis dēļ slinkuma vai nogurum abet gan dēļ reti sūdīga interneta. Viss strādā normāli, ja velies atvērt delfi/apollo/tvnet vai bēdīgi slaveno ss.lv tomēr līdz ko nodarbosies ar tādām izvirtībām, ka augšupielādes tā ir kirdik.Tātad par visu pēc kārtas. Vakar, tas ir piektdien no rīta atstājam lielisko dzīvokli ar brīnišķīgo skatu uz Adrijas jūru, atstājam atslēgas pastkastītē kā ar saimnieku bijām sarunājuši un varam doties ceļā.Termometra stabiņš rāda +31 grādus.Ceļš ir samērā lēns un paugurains tomēr ļoti jauks ar skaistiem Balkānu skatiem un termometra stabiņs nokrīas līz +25 grādiem. Līdz Slovēnijas robežai nav tālu jābrauc tomēr turp nokļūstam. Pie robežkotroles punkta ir neliela rinda tomēr tā neaizņem vairāk par 5 minūtēm, kad ātri tiek pārbaudītas mūsu pases un varam doties tālāk
Esam atgriezušies Šengenas un € zonā kas dod mazliet atvieglojumu. Slovēnijai izbraucam cauri samērā ātri un, lai skaitītos, ka esam bijuši valstī, nolemjam piestāt pie lielveikala un iepirkt saldējumu, kas mūs mazliet atdzesēs (atceramies - kondicionieris nestrādā).Vēl 3 kilometri un esam jau pie Itālijas robežas. Kā tas mums ir pieņemts, uztaisām foto pie robežas zīmes un varam doties tālāk.
Nepaiet ne 2.3...4 stundas kad piebraucam pie Venēcijas. Atrodam autostāvvietu pa 4.50€ pirms iebraukšanas venēcijas pilsētā un aiziet. Iekāpjam autobusā bet nav kur nopirkt biļetes. Šoferim jautāju par biļetēm bet šis tikai saka - galā biļetes tomēr sanāca iebraukt Venēcijā "pa zaķi" negribot. Sākumā klīstam pa šaurajām venēcijas ieliņām un šķērsojam neskaitāmus kanāliņus pa mazajiem tiltiņiem, vērojam satiksmi kanālos. Brīžiem aizpeld kāds ūdens taxi, brīžiem pastnieks. Vēl kādā vietā redzu, ka kāds laivas īpašnieks strīdas ar policistu, visticamāk par nepareizu noparkošanos.Vēlāk saprotam, ka tomēr ejam nepareizā virzienā un nolemjam doties uz Rialto tiltu. Palīdz mobilais navigators un pēc lēnas iešanas un 1.4km pieveikšanas tur arī esam
Pie šī tilta ieturam ilgāku atpūtas pauzi un manis iedrošīnāti visi dodamies uz Svētā Marka laukumu. Izvēlamies šaurākās ieliņas, kur ir vairāk ēnas. Palīdz mums veikaliņi, kuriem ir plaši atvērtas ieejas un no kuriem nāk vēss, kondicionēts gaiss.Nonākam pie Svēta Marka laukuma. Bija arī doma par iekļūšanu Svētā Marka bazilikā tomēr, ieraugot rindas uz ieeju, sapratām ka labāk citu reizi.Esam noguruši, saulē izcepušies. Redzam, ka visi cilvēki ar ūdens pudelēm rokās, vairums paslēpušies ēnā un saulē iet tikai tāpēc, ka tur ir jāiet. Nolemjam atpakaļ uz autobusu staciju doties ar sabiedrisko transportu - venēcijas kuģīti.Biļete 75 minūtēm maksā 7.50€ un ir jāvalidē pie iekāpšanas. Princips tāds pat kā rīgas e-talons.Ar kuģīti lēnā gaitā aizbraucam līdz autoostai no kurienes ar autobusu izbraucam no Venēcijas līdz auto. Samaksājam par parkingu, konstatējam ka mašīnā viss ir nenormāli karsts un sākam braukt. Kamēr auto nav kaut cik atdzisis, es braucu kur deguns rāda. Kad pēc dažiem kilometriem kaut cik atdziest tad sāku braukt kur jābrauc. Pa ceļam piestājam pie lielveikala, kur iegadājamies dzeramo ūdeni no aukstuma vitrīnas. Aukstuma vitrīnās viņi tur tikai mazos tilpumus - 0.5l un to arī nopērkam.Vēl braucot tālāk saprotam, ka ja reiz esam Itālijā tad ir jāuzēd itāļu pica. Rolis atrod lielisku ēstuvi, kur to var paēst. Iebraucam un redzam, ka nav neviena apmeklētāja, pasūtam katrs sev pa picai kā arī ūdeni (gandŗīz ledus aukstu) un lēni un nesteidzoties to izbaudam. Ēstuve tiešām bija fantastiska un redzējām, ka par mums rūpējas. Domāju, ka pēc ceļojuma pievienošu info par to, kur tā atrodas.Pēc maltītes atsājam piečuku dzeramnaudā un vēl pirms esam iekāpuši auto, oficiante izskrēja ārā un pateica paldies. Sapratu, ka juta, ka viņas pūliņi tika novērtēti.Dodamies tālāk, nekas īpašs līdz 21:50 nokļūstam līdz mūsa galamērķim Caprino Veronesse. Saimnieki runā tikai itāliski un franciski tomēr pamatā franciski. Izmantojam gūgles tulkotāju, lai viņiem pateiktu ko mēs vēlamies un viņi lai pateiktu ko viņi vēlas pateikt. Mums ir divas istabas mājiņā kalna nogāzē, apmēram 500m virs jūras līmeņa. Saimniekie iedod mums atslēgas ar vārtu pulti lai varam izbraukt un pēc tam iebraukt.Devītajā dienā pieceļamies laicīgi un 9:20 izbraucam no mājām. 9:45 iebraucam gardaland. Ome nolemj nenākt līdzi mums uz atrakcijām tāpēc paliek ārā un nolemj izpētīt apkārtni. Lai arī es ieteicu ar autobusu aizbraukt līdz Veronai (tā arī neapskatījām) viņa tomēr sabaidījās un neaizbrauca.Pie kases iegāājāmies ieejas biļetes. Diemžēl Kellog's atlaižu kupons, ko mums bija iedevuši Latvijā nederēja ta stulbā iemesla dēļ, ka klāt nebija svītru kods tomēr kasiere atrada veidu, kā mums iedot atlaidi, lai arī ne tik lielu tomēr samaksājām tikai nedaudz vairāk kā pērkot uz vietas internetā. No katra bija 34€.Mēs trijatā apmeklējām gandrīz visas atrakcijas. Man patika tomēr ja jāsalīdzina ar asv izbaudīto (skatīt manas iepriekšējās dienasgrāmatas) tad šeit noslodzes un g-force šķiet, ka bija lielāki tomēr katra brauciena ilgums bijam aptuveni divas reizes īsāks.Izpriecas beidzām 16:00, aizsūtījām omei sms un kad izgājām, ome mūs jau gaidīja. Izrādās - šīs 6 stundas pavadīja turpat uz vietas.Iekāpjot auto nekam nevar peiskarties, viss ir nenormāli karsts. Ūdeni no pudelēm nepadzersi un ja to uzlietu uz "bomžpaketes" noteikti varētu sagatavot bez vārīšanas. Bija jāsaslapina stūres rats, lai tam varētu pieskarties bet nu kaut kā izgrozījos.Pa ceļam iebraucam lielveikalā,nopērkam auksto ūdeni mazos tilpumos kā arī parasto ūdeni lielos tilpumos.Diemžēl vairāk foto nevaru šobrīd pievienot dēļ vjā upload speed. Ceru to izdarīt drīzumā.Rīt dodamies prom no saulaimās itālijas uz Austriju.