2017 Jul-Aug, JNS, Kids & Oma Eurotrip, day 3

Trešā dienas pienāca ar saulīti logos, pamodos agri un jutos fantastiski. No rīta izgāju apskatīt putnus un zvēriņus mūsu pagalmā.
Sagaidīju, kad pieceļas visi un tad nu arī laiks doties uz ūdens atrakciju parku Tatralandia. Brauciens bija īss, aptuveni pusstundu. Iebraucot teritorijā pie stāvlaukuma bija jau personāls, kas norādīja uz kuru pusi mums braukt. Perfekta organizācija, neviens nemaldās pa stāvlaukumu meklēdams brīvas vietas. Kad esam izkāpuši un visu aizslēguši, dodamies uz ieeju akvaparkā. Biļetes mum sjau ir sapirktas internetā. Uzrādam pirkuma izdruku, savas GoPass kartiņas un jau pēc brīža caurlaižu pulkstenīši ir mums katram ap roku - darbības principst tāds pat kā mūsu pašu Līvu akvaparkā. Katram ir kredītlimits pirkumiem 60€ apmērā ko mēs nolemjam netērēt. Ģērbtuvēm princips ir tieši tads pat kā mūsu akvaparkā. Pēc ģerbtuvēm ir jāiziet cauri vanniņai ar karsu ūdeni un iekšā esam. Pirmais ir baseins ar siltu ūdeni - 34 grādi. Tālāk ejam un atrodam vienu siltāku baseinu ar 40 grādīgu ūdeni. Vika ierauga sienu ar kāpšanas elementiem kas slejas tieši no baseina. īsti labi neiet un nu rolim arī ir luste, ka jākāpj. Viņa arī diezko labāk neiet. Es atteicos uzreiz, zinādams ka es pat ne tik tālu netikšu. Pēc tam nobraucam pa dažām caurulēm pēc kurām mēs cits citu pazaudējām un no tā brīža mēs gājām katrs par sevi.
Es pats nobraucu pa diezgan daudz caurulēm tomēr ne visām. Apnikās stāvēt rindā. Jāsaka godīgi, ka rolim tas piegriezās jau krietni ātrak. Pa ceļam atpakaļ pamanījām pavisam ačgārnu mājiņu. Nolēmām tur arī piestāt un nobildēt. Cik sapratu, tad tur ir arī iespēja noīrēt helikopteri. Īpašas vēlēšanās nav bet nu namiņš ir smuks.
Kad esam to sabilējuši un dažu minūšu laikā mašīna atkal ir sakarsusi dodamies tālāk un te Rolis izteica vēlēšanos nobildēt ultramoderna arhitektūŗas dizaina baznīcu. Es arī nobildēju. Tā nu man sanāca
Tas viss atrodams pilsētiņā Liptovsky Mikulaš. Tad kad bildes ir sataisītas, garām braucot iebraucam vietējā Tesco, sapērkam uzkodas un varam doties Chopok kalna virzienā. Braucot sak rasties apjukums jo, kā izrādās nav tikai viena vieta no kuras var šajā kalnā uzbraukt. Apstājāmies pirmajā vietā, kas bija redzama. Tā saucas Zahradky. Biļete uz augšu un lejā izmaksā 19€ pieaugušajam, 14€ bērnam un 16€ jaunietim un senioram. Neviens pacēlājs nestrādā nepārtraukti jo apmeklētāju skaits nav pietiekami liels. Nopirkām biļetes un gaidījām, kad sāks strādāt.
Beidzot sagaidījām pirmo posmu, kas ir piekabināts krēsls, kurā var sēdēt līdz 6 cilvēkiem rindiņā. Kājas karājas brīvi apakšā - ideāli piemērots slēpotajiem.
brauciens ilgst 6 minūtes, kura lakā paveras dažādi lieliski skati. Šis ir tas moments - ir jāredz uz vietas lai to izbaudītu. Ar foto un video es Jums parādu, ko izbaudīt bet esot klātienē sapratīsiet - Kā izbaudīt. Pēc šī pārbrauciena izrādījās, ka ir jābrauc vēl viens posms. Lai to izdarītu, mums bija jāpaiet 150m uz leju un tur jau iesēdāmies slēgtās trošu gondolās un ceļš vareja turpināties augšup līdz beidzot sasniedzām pašu augšu ar atzīmi 2024 metri virs jūras līmeņa. Visapkārt paveras pasakains skats ko tiešām bija vērts izbaudīt.
Mazliet pastaigājām apkārt, izpriecājāmies par fantastiskajiem skatiem un tad jau bija laiks doties lejup. Brauciens bija tieši tāds pat tikai virzienā uz leju. Pēc nobraukšanas lejā devāmies uz savu naktsmītni. Rīt paredzēts celties laicīgi lai dotos uz Budapeštu, kur paredzēts uzturēties vienu dienu.