Anglija...

2005. gada augusts – laika posms, kad devos neaizmirstamā ceļojumā. Es devos uz skaisto zemi – Angliju. Šī zeme izceļas jau ar to, ka brauc pa kreiso pusi un ir pretēji Latvijai. Mēs bijām divi es un māsa. 5.augusts. 13.00 ielidojam Anglijā. Pirmās domas skaista, vēsturiska valsts. Redzot kādas, celtnes tur ir, es iedomājos, ka esmu 18. gadsimtā. 6. augusts, skaista sestdienas diena. Dodamies uz centru. Redzot vēsturisko bruģi par, kuru staigāju domāju vai nesapņoju, jo bruģis bija klāts ar lieliem veciem akmeņiem. Anglijā ir svētvieta STONEHENGE - tas ir viens no pasaules kultūras mantojuma brīnumiem. Šis veidojums radies 5000 gadus atpakaļ Wiltshire plašumos Anglijā. Akmeņi izvietoti precīzi tā, lai iezīmētu gadalaiku maiņu pēc saules un mēness stāvokļa. Daži akmeņi ir pat tikuši transportēti no mītiskajiem Preseli kalniem Velsā (385 km attālumā - tiem laikiem ne joka lieta). Skaisti! Bet nu pie praktiskākām lietām. Ja iznāk uz šo pusi, atliciniet kopumā 6 stundas no Londonas Waterloo līdz akmeņiem un atpakaļ. Jālec vilcienā uz Salisbury un pēcāk jāķer autobuss tieši uz Stonehenge. Bet ja nu nolēmāt palikt pa nakti šajā mīlīgajā Salisbury pilsētiņā, tur pat pie stacijas ir lieliskā Viktorijas viesnīca un Izlaidīgo Kaķu Taverna. Tikai atminiet, ka Anglijā pat no viena vesela krāna pēc vecas tradīcijas aukstais un verdošais ūdens tek divās atsevišķās strūklās - tā Briti rūdās. Un vēl - paņemiet līdzi skrūvgriezi, jo rozeti jums noteikti nāksies izjaukt, lai pieslēgtu savus lādētājus. Tālāk mēs dodamies uz BLACKPOOL parku. Šis parks ir ļoti skaists, ar visādām atrakcijām. Tur arī var palikt uz pāris dienām, jo viesnīca ir. 8. augusts. Dodamies uz – SAFĀRI PARKU. Šis parks ir brīnišķīgs ar to, ka dzīvnieki staigā brīvi. Tur jābrauc ar mašīnu un logiem jābūt ciet. Ko, var zināt, pērtiķis vēl ielēks paciemoties. Nākamajā dienā braucam uz Anglijas kalniem. Domāju nekas īpašs, bet kad pamanīju to dabisko skaistumu es apklusu. Nebiju domājis, ka tik skaisti izskatīsies kalni. Redzot mazo strautiņu tekot lejā pa lielo nogāzi, man elpa aizrāvās. Es jutos kā paradīzē. Mēs braucām aizvien augstāk līdz visbeidzot redzēju visu no augšas. Tik skaistu skatu redzēju pirmo reiz. Tālāk notika brauciens uz Lielbritānijas otro lielāko pilsētu – Mančesteru. Mēs gājām par pilsētas šaurajām ieliņām, kuras bija sakoptas. Visur, kur skatījos apkārt bija veikali, kur varēja nopirkt – visādas lietiņas. Tad mēs devāmies uz slaveno futbola kluba „MANCHESTER UNITED” stadionu. Tur bija veikals, kurā varēja nopirkt visu ko vajag futbolam. Tā pienāca 22.augusts. Laiks bija doties prom. Šī valsts paliks manā sirdī ar visu savu skaistumu. Ar cieņu Elvijs!