Lugano - paradīze zemes virsū ...

Nu tas tik bija kaut kas ... pa šveici dzīvojos diez gan ilgi, bet tieši Lugano biju tikai vienu dienu ... pat mazāk ... tikai pāris stundas ... tas bij vienkārši apkaunojoši, jo tādā ... tik apburošā vietā būt tikai stundu ... tas ir briesmīgi ... Nu ja nezināt .. tad tā ... Rainis un Aspazija tika izsūtīti trimdā uz šveices Itālijas daļu - Lugano ... tas ir aiz daudz, daudz kalniem ... braucām pa kalnu pāreju St. Bernandino tuneli, kas ir 6,9km garš! Jauks izbrauciens ... visi mākoņi paliek aiz kalniem un iebraucam pasakā .. saulīte ... ezera burvīgā ūdens spilgtās krāsas ... viss tik zils ... debesis spīd un laistās, gluži tā pat kā ūdens!!!! Palmas, palmas, palmas, eksotiski augi un daudzas citas lietiņas, kuras citur brīvā dabā neredzēt .. mājiņas un to apkārtne ir tik sakopta kā no bilžu grāmatas, bet bijām šokā, ka neviens nestrādā ... kur tad viņi rauj to kārtību? :)) Njā ... uzbraucām Raiņa pasakā par Princesi stikla kalnā aprakstītajā kalnā - stikla kalnā ... tik stāvs ... tik apburošs ... vnk dievīgi ... pilnīgi gribējās aizmukt prom no visiem, paslēpties no palmām un kad visi būtu prom, līst ārā, lai paliktu tur ilgāk kā tikai pāris stundas ... tā negribējās braukt prom .... tik tiešām pasaka ... paradīze ... arī uz norādēm bija rakstīts - centro paradiso Lugano (itāliski) ... njā ... iesaku uz turieni doties, bet tieši uz Lugano, it kā šveice ir skaista, bet mani nesaista pilsētas ... mani saista kalni, palmas .... njā ... pastaigājoties pa Lugano pilsētiņu, ķirzaciņas skrien tew pa priekšu, paslēpjas zem kāda eksotiska auga. ... burvīga dzīve .. Nu es arī gribētu tikt izsūtīta trimdā, kā Rainis un Aspazija, uz tādu vietu kā Lugano ... vienīgais ko varu pateikt, es tur atgriezīšos pilnīgi noteikti ... paradīze ... visas viesnīcas - ēdenes :))) burvīgi :)*