Igaunija maija sākumā - 8!

Un tad mēs rullējam, rullējam uz ... U z mežu! Uz purvu! uz Endlas rezervātu. Endlas rezervātā (8162 ha), kas pieder trim apriņķiem (Jõgevamaa, Järvamaa, Lääne-Virumaa) tiek saglabāta Igaunijai tipiska, bet citur Eiropā jau zūdoša mežu un purvu ainava. Rezervātā ir izveidotas vairākas dažāda garuma dabas mācību takas. No tām 1,3 km garā Männikjärve (Mennikjerv) augstā purva mācību taka ir izklāta ar dēļiem. Šeit varat gūt priekšstatu, kāds izskatās tipisks augstais purvs ar tam raksturīgo floru. Dabas rezervāta teritorijā atrodas arī Igaunijas lielākie Norra-Oostriku avoti. Pilnīgi no nekurienes ik pēc kāda attāluma dzimst avoti, kas izlauzušies caur kaļķakmeni. Avotu vietas ir zaļas, var redzēt, kā no zemes dzīlēm nākošais ūdens purina kaļķakmens drupačas.
Endlas dabas rezervātā atrodas arī labi marķētas pārgājienu takas, kas sniedz apmeklētājiem iespēju iepazīties ar mežiem, pļavām un purviem, vērot putnus un mācīties iepazīt augus. Takas daļēji pārklājas, ikviens var izvēlēties taku atbilstoši savām spējām.
Apmeklētājus sagaida pat malka! Lūdzu! ņemiet, lietojiet!
Ugunskura vieta aprīkota ar dažādiem grilēšanas "ieročiem" un iesmiem. Atbrauc un cep!