Igaunija maija sākumā - 5!

Un pamazām, pamazām - plkst.20.45 esam Nelijarvē, jo Eiropas regulas aizliedz šoferītim vairāk par14 stundām rullēt. Mūs izmitina lielajā ēkā. Nedaudz dārgāki ir numuriņi, kas ir meža mājiņās. Nelijerves (Nelijärve) Atpūtas centrs atrodas Purgatsi ezera malā, 60 km attālumā no Tallinas. Te piedāvā naktsmītnes hostelī, Pääsu villā vai atpūtas mājiņās.Savdabīgajās atpūtas mājiņās ir 16 divvietīgas istabiņas ar atsevišķām ieejām un terasēm. Papildus vēl ir izvelkamie dīvāni, kā arī nišas gulēšanai. Istabiņās ir duša/tualete, TV un ledusskapis. Šī ir vieta, kas ir pārpilna ar dabas harmoniju, piedāvājot iespēju atslēgties no ikdienas rutīnas un relaksēties. Dažādas aktivitātes tiek piedāvātas gan patiesiem relaksācijas cienītājiem, gan arī aktīvas atpūtas cienītājiem. Atpūtas centrs ir ļoti populārs visu gadu. Jo....Te ir sakarīgas cenas un ļoti labs serviss!Turklāt te ir iespējams relaksēties saunā vai organizēt pārgājienus un komandu spēles. Atpūtas centrs piedāvā arī dažādas iespējas semināru rīkošanai. Paēst var krodziņā, kur piedāvā garšīgus igauņu ēdienus.
Mums bija iespēja baudīt foršu pirtiņu, vakara gaitu kuplināja Saku alusdarītavas produkcija.
Pirtiņu baudījām vairāku stundu garumā un administratorīte pat teica, ka varējuši jau arī vēl kādu pusstundu pa virsu palikt pirtī! Laba pirts, jauka kompānija, garšīgs igauņu aulus( ALUS igauniski nozīmē PAMATS) un - naktsmiegs kā zīdainim! Domāju, ka īpaši jauki ir vasarā šai pirtiņā - pa tiešo var ielekt sakoptā ezerā!