Igaunija maija sākumā - 3!

Pēcpusdienā ierullējam Tallinas nomalē. Dosimies ekskursijā pa SAKU alus darītavu. Izrādās, ka 1820. gada toreizējais Saku muižas īpašnieks, vācu izcelsmes grāfs Rēbinders (Rehbinder) nodibināja alus darītavu. Kopš tā laika Saku alus meistari no vietējā pazemes ūdens, labākajiem graudiem, apiņiem un rauga ir brūvējuši lielisku igauņu alu.Saku Alus darītava savu nosaukumu ir ieguvusi pēc Vēnas upes krastā uzceltās, vēsturiskās alus darītavas, kurā alus tika gatavots no 1909. līdz 1992. gadam.
Šīs cisternas atvestas no ALDARA.
Saku alus darītavas muzejā.
Noteikti vērts iepazīties ar Alusdarītavas telpās esošo Alus muzeja ekspozīciju, kas vēsta par alus darīšanas vēsturi un tradīcijām.
Krodziņā alus smeķēja labi. Pēc tam TĀ!!! atvērās čakras!
Saku Alusdarītavas kompleksā ir atvērts krogs, kur dienas laikā var ieturēt pusdienas vai iegādāties ēdienu līdzņemšanai. Nedēļas nogalēs apmeklētājus izklaidē dzīvā mūzika dažādu grupu izpildījumā. Vasarā ir atvērta āra terase, kur ēdienu-dzērienu vienlaicīgi var baudīt līdz 25 cilvēki. Saku Alusdarītavā ir padomāts arī par bērniem un tiem šeit ir novietots LEGO klucīšu rotaļu galds.
Kādu daļu no tā visa mēs baudījām.... Igauniski ALUS nozīmē PAMATS!
Kaut ko no šī visa arī mēs pagaršojām. Kungiem noteikti vairāk interese par ko kreptīgāku, bet mani iepriecināja dažādo garšu alus - ar ķiršu sulu, ar dažādām grašvielām, baltais alus... O, pēc tam tā atvērās ČAKRAS!!!!!!!!!!!!!