Australia - The Place to be!!!

Australija... Par so vietu varetu sarakstit kartejo gramatu, par visu, kas Australija nav un kas ta ir! Pilnigi noteikti ta ir paradize visam velmem un visiem, ja nu vienigi augsti inteligentiem teatru miljiem un restoranu staigatajiem, man skiet Viine vai Milaana butu daudz piemeerotaaka... Tapat arii snovotaajiem un bobslejistiem, drosi vien labak posties kaut vai uz Alpie kopa ar teatra miljiem, ko jau taja virziena pirms mirkla aizsutiju. Tacu ja godigi, tad ari sniegs Australija ir un var drosi sleepot, pati redzeju to savam acim...Un teatri ar tur lielajas pilsetas stav rindas un ta vien gaida tiesi Tevi - spilkas un vakarkleita! Un nebriinies, ja no rita busi aviizes pirmajaa lapaa par nominaaciju 'visdiivainaak terptaa butne pilseetaa!!!' Australija ir paradiize...atputai, loti LAID BACK cilvekiem, kas ir spejigi gaidit rindas un nepardzivot, ka nokave vilcienu, bet ta vieta nopriecaties, ka lidz nakamajam vel vesala h un var paspet iedzert kadu auglu kokteili un pagozeties sauliitee... Paradize tiem, kam patik krasas un ir gatavi uz dabas parsteigumiem - papagaili, zirnekli, cuskas un kenguri...daudz un teju vai visur! Un pusdienas parka dali ar pelikaanu... Un vel tikai Sidenjas botaniskaja darza esmu redzejusi zimi "Ludzu kap uz zaaales, apmilo kokus un pasmarzo pukes!!!" Un veel...Australija ir paradiize vietulajam meitenem! 9 no 10 pusiem tur ir smuki, tadi ka liekas, kartejaa fotosesija kaut kur te norit! :-) Un no tiem 9 kadiem 4 ir ari ko teikt pec pirmajiem 3 pieklajibas teikumiem!!! Un tikai 1 no tiem 4 butu gatavs apsvert domu par precibam(tadel viru tur neceriet atrast, tacu brivdienu izpriecas ir garanteetas!) Tie dazi australi, kas bijusi LV, vel pec gadiem ir stava sajusma par latviesu meitenu spejam dejot ka lianas zari veeja, iet celi uz aukstpapezu kurpem pa visurieni un muusu dabiskais skaistums, kas starojot no katras poras... Taa kaa saturas, ta vien skiet, ka Australi bus nakamie, kas masveidaa iekaros LV!! :-) Australija 100% ir vieta, kur katram vajadzetu noklut pirms mirsanas... ta kaa ja tuvakajaa laikaa gatavojaties doties citos zvejas laukos, iesaku atri pardot maju un pedejas dienas pavadit Austraalijaa un laut kadam no tiem zirnekliem piebeigt Jusu mokas! Es atgriezisos...