Ķemeru tīrelis ziemā

Man patīk ziema, jo tā es varu ieraudzīt to pašu pasauli citās krāsās. Diezgan spontāna ideja doties uz Lielo Ķemeru Tīreli, man atlika vien pajautāt Ievai vai viņa tur ir bijusi. Mēs izbraucām no rīta puses, ārā bija ap -18, un ceļā atcerējos filmu " Dokumentālists". Nodomaju : ''Varbūt arī tagad ceļš nav tīrīts". Par laimi ceļš bija ļoti drošs, to nodrošināja kādas trīs ceļu policijas ekipāžas un arī līdz pat Intas mājām notīrīts. Intas mājai izsists logs, neviens te nedzīvo, neviena te nav.. Nav nemaz tik auksti! Ja salīdzināt ar vakardienu, tad šodien ir pat silti .
Tūristiem patīk šī vieta. Arī ziemā taka ir nostaigāta un var skaidri redzēt kur spert kāju. Atcerieties, lai arī ārā ir ziema, purvs tāpat ir slapjš, sniega kārta tam neļuj sasalt. Ejam lielo apli cauri mežam, cauri purvam. Esmu te otro reizi un jau otro reizi ir apmācies. Sāk pilnīgi likties, ka te nekad nav saulains. Laikam jau purvam ir jābūt ar tādu drūmu noskaņu, tādam pelēcīgam un noslēpumainam. It kā nav vēja, bet nav arī koku un pat mazākais vējš iepūš aukstumu līdz pat kauliem. Protams, uzkāpām arī tornī, kur sajūta ir : tuvāk vējam! Viss, tagad šis aukstais vējš ir no sāna un tas padara mani laimīgu, lai gan laimīgāku mani padarīja tas, ka varēja skriet pa ledu un neielūzt. Sasildījušies, skrienot pa ledu, ejam tālāk un brīnums! Saule sāk spīdēt un man izdodas pierunāt Ievu uz neprātīgām lietām! Nu nebija jau tik auksti, Ieva teica, ka viņai sasala rokas, lai jau tā būtu! Man tās arī sasala ar cimdiem fotografējot. Ienācām mežā un bijām pārsteigti. Vai var būt vēl skaistāk?
Ienācām mežā un bijām pārsteigti par to cik viss ir apsnidzis. Cik daudz sniega un prieka! Nu jau arī es gribu bildēties!