Ceļā uz Antverpeni, Beļģijā!

Stopēšana no Amsterdamas uz Antverpeni mums norit viegli. Vēl pēdējo reizi izmantojam Amsterdamas dārgo tramvaju, lai nokļūtu līdz stopēšanas vietai. Tur nonākuši, mēģinām apstādināt kādu krustojumā, kas tālāk ved uz lielceļu. Diez ko neveicas, tāpēc nolemjam iet lielceļa virzienā, nepaiet ne pāris minūtes un te pēkšņi apstājās garām braucoša mašīna. Iekšā sēž puisis, kurš pats agrāk ir stopējis un ieraugot mūs nolēmis apstāties, kā izrādās puisis brauc mums vajadzīgajā virzienā.
Pēc 20 minūtēm viņš mūs izlaiž lielā benzīntankā uz lielceļa, tur pat tā īsti nesākot stopēt, mūs jau atkal uzrunā cits šoferis, kurš brauc mums vēlamajā virzienā. Jau atkal veiksme! Tādos tempos drīz jau būsim tikuši līdz robežai. Mūsu jaunais šoferītis izrādās īsts hipijs. Mūzikas festivālā iepazinis meiteni, iemīlējies no pirmā acu skatiena un šodien brauc ciemos pie viņas. Benzīntankā apstājies, lai iedzertu kafiju un ieraudzījis mūs ar smagajām somām. Pats bieži palīdzot stopētājiem, jo patīk šāds ceļošanas veids. Lai gan mašīna mūsu jaunajam draugam prasās pēc pavasara uzkopšanas, ko viņš vairākas reizes uzsver, ne man, ne Mārtiņam tas netraucē. Galu galā, mēs tiekam uz priekšu! Drīz jau esam nākamajā benzīntankā, tāpēc pamājam ardievas un dodamies uz vietu, kur atrodas izeja uz lielceļu, ceļam īkšķus gaisā un gaidām. Līdz robežai vien nieka 40 minūtes. Beļģija jau gandrīz ar roku sasniedzama, tomēr mašīnas kā par spīti tikai brauc garām. Vien retais šoferītis mums pamāj ar roku. Laiks rit lēni, šķiet, ka esam gaidījuši mūžību, lai gan patiesībā pat stunda nav pagājusi. Izsakot prognozes, cik ilgi gaidīsim, pēkšņi apstājas mašīna, kurā sēž smaidīgs beļģis, kurš ir ar mieru mūs aizvizināt netālu no Antverpenes. Jā, mēs šodien nonāksim Beļģijā! Šoferis mums vaicā par ceļojumu, mūsu vecumu, nodarbošanos un nākotnes plāniem. Mēs jau ietrenēta tekstā pastāstām par mums, kas aizsāk sarunas arī par dzīvi Latvijā. Jau atkal saņemam jautājumus par ekonomisko situāciju Latvijā un jau atkal ar to pārsteidzam šoferi, kurš jautā, vai esam kādreiz aizdomājušies par dzīvi ārpus Latvijas? Izrādās, ka pats šoferītis strādā Nīderlandē, bet dzīvo Beļģijā, jo attālumi ir mazi, bet algas Nīderlandē ir daudz reiz labākas nekā Beļģijā. Papļāpājam vēl par valstīm un ceļošanu, šķērsojam robežu un drīz jau nonākam kādā mazā ciematā, kas atrodas ļoti netālu no Antverpenes. Raksta turpinājumu lasi: https://together2travel.wordpress.com/2016/12/29/cela-uz-antverpeni-belgija/ Jaunumiem vari sekot arī mūsu Facebook lapā: https://www.facebook.com/togethertwotravel