Vjetnama, turpu-šurpu.

Vjetnama, oficiālais valsts nosaukums Vjetnamas Sociālistiskā Republika, ir valsts Indoķīnas pussalā. Ziemeļos robežojas ar Ķīnu, ziemeļrietumos ar Laosu, dienvidrietumos ar Kambodžu un austrumos ar Dienvidķīnas jūru. Tā ir sanācis, ka mans dēls Vjetnamā dzīvo jau kādu laiku, tad nu sataisījāmies ciemos. Biļetes pirkām jau martā uz novembri, pirms tam “čekojot” lētos variantus. Rezultātā iegādājām biļetes pa 430 e turp- atpakaļ. Iebraucot Ho Še Min, pirmais, kas “gāž no kājām”- karstums, kas ir lipīgs un mitrs. Mūs sagaida taksis un braucam pie dēla, kurš dzīvo Vjetnamas mazpilsētā, netālu no Ho Še Min, Bien Hoa. Maza, 1,2 milj. iedzīvotāju, divas Rīgas. Pēc dienas braucam Vjet Travel organizētā ekskursijā, 4. dienas, ļoti kvalitatīvi (vienīgi no gida stāstītā , nesaprotam pilnīgi neko) Maršuts- Ho Še Min- Da Nang- Hoa- Bannana Hils, Hurgand- Ho Še Min. Nenožēlojam ne mirkli- esam gan kalnos, gan pazemē, daudz redzējuši, ieguvuši saskarsmi ar vietējiem. Mazliet atpūšamies un paši saviem spēkiem dodamies uz Hanoi- Vjetnamas galvaspilsētu. Skaisti, iespaidīgi, nav citu apzīmējumu! Divas dienas paiet nemanot un atpakaļ, tuvāk Ho Še Min, uz Da Nang pilsētu, kura iecienīta Krievijas tūristu vidū, jo atrodas salīdzinoši netālu (bezvīzu režīms) un ir ar smilšu pludmali. Nedaudz atpūtas šajā skaistajā pilsētā un atpakaļ uz Bien Hoa, lai pēdējās ceļojuma dienās apskatītu Ho Še Min. Divas nedēļas paskrēja vēja spārniem. Kopsavilkums- Nolidoti septiņi iekšējie lidojumi, tie ir salīdzinoši lēti, apmēram, 20-30 eiro par lidojumu. Iztērēta kaudze naudas ( nemaz neskaitīsim, tikai zinām, ka uz sešiem cilvēkiem Eiropā , iztērētu divtik.) Viesnīcas ir lētas, ļaudis priecīgi, skati superīgi, mēs esam sajūsmā! Nauda- Vjetnamas dongs- apm. 1000000- 40 eiro. Tik arī samaksājām par “krutāko ” maltīti uz visiem sešiem, ēšana ir lēta. Neēdām ceļmalās, kaut kā +30 grādos… gribējās, lai nesāp vēderiņi. Autobusi un vilcieni, cik lasīju, lēti, nezinu, nebraucām, braucām ar takšiem. Salīdzinoši lēti, jāņem zaļie, tie nečakarē. Kas tad vēl- nezinu, kā Vjetnamā ir vasarā, bet ziemā- + 30 -+34 ēnā pa dienu, +28-+30 naktīs. Paldies maniem dēliem, viņu draudzenēm, draugam, viņa bērnam, visiem, visiem! Brauciens bija kolosāls, noteikti, ko līdzīgu atkārtosim . Skatīt var-